Gå til innhold

Være flere pålogget på MSN på samme datamaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dette an? Finnes det andre MSN programmer som kan brukes istedet for MSN messenger 7.0, som kan brukes til bruker nr. 2? Det beste hadde vært å bruke samme program...

mvh

las^se

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fins mange alternativer til MSN Messenger, f.eks Trillian :!:

Hadde før en mod til MSn 7.0 som gjorde at du kunne vere pålogget med så mange msn kontoer som du ønsket...men d har jeg glemt va det het.....

Skrevet
Det fins mange alternativer til MSN Messenger, f.eks Trillian :!:

Hadde før en mod til MSn 7.0 som gjorde at du kunne vere pålogget med så mange msn kontoer som du ønsket...men d har jeg glemt va det het.....

A-patch: Den fjerner alt tullet og fjortis-greiene som følger med MSN messenger 7.0777. Man kan selv bestemme hva man skal ta vekk og hvis du ikke ønsker å fjerne noe men bare vil ha flere kontoer pålogget, haker du av for "ploygamy (multi MSN)".

A_Patch_MSN_messenger_7.0.777.zip

Skrevet (endret)

Forum -> Programvare -> Windows

hmm....

gikk jeg for langt? :cry:

Der er jo et program som kun funker under windows..

edit: takk for svar BTW :thumbup:

Endret av las^se
Skrevet

Tråden er flyttet fra "Windows" til "Programvare".

Forøvrig: Ja, det går an. Her hos meg bruker vi å være 2 personer pålogget nesten hele tiden. Før var løsningen å ha to forskjellige brukere i windows, men det ble for mye styr å bytte om til stadighet. Så kom jeg over et program som løser dette: MultiMSN. Med dette kan vi være pålogget begge to med hver vår MSN-konto på samme windows-bruker.

Det blir litt kamp om å sitte forran PC'n men ellers funker det bra :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...