Gå til innhold

Hva kan jeg overføre fra Engelsk biltrening?


slappy2

Anbefalte innlegg

Har et lite spørsmål her. Saken er at jeg har bodd i England nå siden September. Etter jul begynnte jeg å ta kjøretimer for å ta lappen her nede. Nå viser det seg midlertidig at jeg ikke rekker oppkjøring før jeg skal hjem. Er det noen mulighet for å slippe å ta alt hjemme i Norge nå?

 

Jeg har hatt cirka 40 timer med godkjent innstruktør, og jeg har bestått teoriprøven. Er født 18/09.87 så vil gjerne slippe å ta alle de greiene de har innført hjemme i Norge nå.

 

Er det noen mulighet for å slippe Traffikalt gk, teoriprøve eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et lite spørsmål her. Saken er at jeg har bodd i England nå siden September. Etter jul begynnte jeg å ta kjøretimer for å ta lappen her nede. Nå viser det seg midlertidig at jeg ikke rekker oppkjøring før jeg skal hjem. Er det noen mulighet for å slippe å ta alt hjemme i Norge nå?

 

Jeg har hatt cirka 40 timer med godkjent innstruktør, og jeg har bestått teoriprøven. Er født 18/09.87 så vil gjerne slippe å ta alle de greiene de har innført hjemme i Norge nå.

 

Er det noen mulighet for å slippe Traffikalt gk, teoriprøve eller noe?

Hør med en norsk kjøreskole.

Lenke til kommentar
bare husk at vi kjører på andre sidne av veien her i norge :p

Det er bare fordi amerikanerne ble vrange etter revolusjonen.

 

Da britene var slått bestemte de seg for å begynne å ri på høyre side av veien for å gni det inn hos britene at de hadde tapt, etterhvert så fulgte mye av verden etter, men du ser jo fortsatt at de gamle britiske koloniene kjører på venstre side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...