Gå til innhold

"søker" 4 stk å spille med (med nye chars (PvE))

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vel, jeg henvender (sp?) meg her med dette.

Jeg kunne tenke meg å lage en gruppe på 5 stk som starter med nye char's, forskjellige typer, 1 healer, 1 tank, osv.

Evt danne eller bli med i en guild senere, men det tar vi evt senere.

Det fungerer ganske enkelt slik:

Vi spiller kun når alle er online og har tid slik at ingen faller etter og ligger gjerne 10 lvl's og gudene vet hvor mangen quests bak resten etter en stund, dette er noe jeg vil forhindre. Gjør quester, instances og slikt, ha det morro, være litt "sosiale", osv.

Hvilken server det blir ser vi på senere, men det blir PvE.

Hvilken rase er egentlig fritt, men det hadde vert greit om man ble enige om for eks, Orc og Troll eller lignende, siden de har samme starting område. Skal 1 være undead, 1 tauren og resten orc og troll, så blir det mye frem og tilbake i starting områder osv, for at folk skal få gjort sine starting quests osv.

Litt om loot, blir dette noe av, så spiller vi med group loot, men med Need before Greed, altså, den som trenger det mest, får det.

Det er også greit da om vi velger professions som støtter hverandre, for eks en er skinner leatherworker, en annen er miner/blacksmith, etc.

Uansett så er dette litt ting som kan diskuteres når de 5 personene er samlet.

First come first serve (de første som vil, får lov), evt om det blir mangen, så kan vi lage en guild ut av det og lage flere "lag" for å si det slik, men hele poenget er at 1 enkelt lag spiller sammen, og at ikke 1 person i det laget uteblir (håper folk skjønner hva jeg mener). Legg igjen et svar i tråden dersom dette kunne vert morro (noe jeg håper det blir om det blir noe av). Samt så er det greit om dere nevner hvilken side, rase og klasse dere mest kunne tenke dere å spille.

Selv kunne jeg mest tenkt meg å være horde, da Tauren/Orc Shaman eller Undead warrior.

Endret av TRS
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du ikke ta PvP da?

Er kun med hvis det er PvP.

Hvis fire andre vil PvP har vi et lag :p

Hvis det blir noe av vil jeg være prest ;) .

Og ellers sett burde vi/dere være troll/orcs, da kan vi/dere spille sammen hele tia uten å reise, og vi får tilgang til alle alle klassene untatt druid.

Skrevet (endret)

vil helst pve, pga jeg er ikke noe spes inne på pvp når det kommer til den typen spill (kan jo lære seff :p ), og jeg liker som regel å velge selv når jeg vil/må sloss mot andre spillere, men saken er da diskuterbar :)

Endret av TRS
Skrevet (endret)

Vil ikke være negativ, men problemet vil jo være at det alltid er noen som ikke kan spille. Må ditt, må datt....vil ihvertfall gå tregere (men hvorfor haste :p)

Men lykke til :) Morsomt å spille sammen med en fast gjeng.

(PS. jeg er ikke med)

EDIT: Forbanna med smilyes. *ta vekk*

Endret av smetho
Skrevet (endret)

poenget er å ha det morro, å ta det med ro, i et tempo som gjør at alle kan være med, selvsagt vil det være tider med lite folk, spesielt nå nermere sommeren med eksamener og slikt noe, men 5stk er ikke så mangen og det skal nok være lett og holde kontakten, finne ut når folk har tid, etc.

edit:

er selvsagt mulig å være alliance hvis flertallet vil det, det jeg skrev over var bare eksempler :)

Tenker dette går til nyttår eller noe :p

Hadde ikke gjort meg noe :)

Endret av TRS
Skrevet

Høres vanskelig ut å utføre.. Hva om 4stk sitter på en fredagskveld og bare dør etter å spille videre. Mens den siste personen er borreist i 1 uke? :p Dere vil møte problemer uansett..

Skrevet

høres jo kongekult ut da.

Hadde det blitt seriøst og gått etter planen er dette helt rått ;)

Joiner jeg. Må nesten tenke litt på klasse, men vil helst være på horde siden hvertfall.

PVP eller PVE server er et fett for meg. Bare spilt på PVP hittil, men kunne vært kult å testa PVE og.

lurer på et par ting da. Hvordan skal vi vite hvem som er online og ikke? Logge inn for å skjekke så ut igjen om ingen er der? hvis alle gjør det vil jo alle bare være innom 10 sek hele tiden. Hvis vi har f.eks msn alle sammen kunne alle holdt kontakt der, og kanskje planlagt litt tider som kunne passa osv?

Høres hvertfall ut som en kul plan =)

Count me in!

Skrevet (endret)

det er vel rett og slett noe man må akseptere dersom man vil være med, dette er ikke et opplegg som bringer folk til 60 før sommerferien starter

edit:

var planen å holde kontakten med msn ja :)

Endret av TRS
Skrevet
Høres vanskelig ut å utføre.. Hva om 4stk sitter på en fredagskveld og bare dør etter å spille videre. Mens den siste personen er borreist i 1 uke? :p Dere vil møte problemer uansett..

hvis alle er seriøse og lojale, så kan vi fint greie det =D

Det er jo en selvfølge at dette blir secondary character syns jeg det virker som da. Trangen etter å spille blir jo for stor hvis det er primary.

Jeg tror det kan funke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...