Gå til innhold

[Løst] Noe feil med hardware? CS funker bad :(


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg kjøpte en _NY_ fin pc fra komplettt.no for rundt 1/2 år siden. Pcen funker bra til alt, unntatt det å game cs. Noe som jeg syntes nesten er viktigst! :p

 

Men liksom, alt er bra jeg har 100 fps og slikt, men hitboxen, huff, ja den er totalt ødelagt. Jeg sikter på f.eks kanten på hodet til cs fyren og det kommer ikke opp no navn selv om jeg har slik at det skal komme opp nicket og slikt. Jeg må sikte på MIDTEN av hodte og TREFFE nøyaktig omtrent for å få hs. Det blir liksom så dumt syntes jeg, når jeg har spilt på andres pcer så kan jo de sikte godt over hodet, altså de har en overdrevent bra hitbox, som det blir lettere å spille cs på altså..

 

Kanskje dere syntes at hardware` mitt er dårlig, jeg skal iallfall gi dere "specsa". Er vel noe lignendes CPL hardware, så det er da merkelig!

 

HARDWARE-SPECS:

 

Intel Pentium 4 3.0 ghz boxed.

 

Nvidia Geforce FX 5900 128 mb.

 

Twinmos 1024 RAM.

 

Integrert Lydkort.

 

DVD-spiller/CDbrenner.

 

NEC MultiSync V921 18" CRT skjerm.

 

200 GB Harddisk

 

++

 

Over ser dere det viktigste iallfall. I CPL bruker dem jo Nvidia skjermkort og Intel p4 prosessorer, så jeg syntes det er rart og veldig kjipt! Men håper at dere kanskje kan hjelpe meg, med eventuell configs eller programmer eller et eller annet jeg kan fikse for at csen skal bli deilig og at den skal ha en ordentlig hitbox. PÅ amd prosessorer så er det jo dritdeilig å spille cs på, men jeg vil da tro at det er det på Intel P4 også, med tanke på at dem bruker dette i CPL?

 

Mvh: zer0N^o)

 

Håper at dere kan hjelpe meg siden jeg har brukt så lang tid på å skrive alt dette!!!!!!!!! <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CS har svært lite med specs å gjøre.. Tror komponentene dine kan dra cs x2 om du vil..

Hva slags oppløsning bruker du? Prøv å kjør cs i 800x600 eller var det 600x400... Husker ikke helt, men prøv deg fram med forskjellig oppløsning.

Lenke til kommentar
jeg skjønner egentlig ikke hva du spør etter, lurer på om du bare må få deg bedre aim :p

 

Helt seriøst, hardware har ikke noe med hitbox i cs og gjøre....

hardware har med forholdet mellom hitbox og textures/shells tegnes.

 

Mitt tips: ex_interp 0, sett nice rates. Venn deg til dette, and u'll be alright.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...