tommer Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Hei Er det noen som har erfaring med å bruke DVB-S kort med Common Interface mot Canal Digital? Har litt lyst til å prøve å få til dette... Tom
tommer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 Hmm Hører at Canal Digital låser kort mot serienummer på dekoder. Stemmer dette? Tom
Splitter Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Vet at Viasat låser kortene, men tror ikke at Canal Digital gjør det.
-KooPa Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Canal Digital binder ikke kort mot dekoder... enda. Det snakkes om at det kmmer til å skje med alle nye kort solgt f.o.m. 01.01.2006. hvis du ikke har kort fra CD frafør, er det letteste å kjøpe abonement medter g ntenne på kjøpet. Dette fordi CD skal ha serienummer på tuneren ved bestilling. Og de godtar ikke bruk av cam lenger.
tommer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 Så det at de skal ha serienummer betyr ikke nødvendigvis at de låser kortet mot dekoder?
erikstein Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Så det at de skal ha serienummer betyr ikke nødvendigvis at de låser kortet mot dekoder? Nei, de låser ikke kort mot dekoder, det er det kun viasat som gjør med NDS systemet.
tommer Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Skrevet 11. mai 2005 (endret) Ok folkens, takk for all hjelp Nytt kort er bestilt fra Tyskland, gleder meg til å få det inn i Media Portal oppsettet mitt!! Endret 11. mai 2005 av tommer
gullf1sk Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Canal digital på PCn? Hvordan utstyr trenger jeg for å få til det?
PIIIpower Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Du trenger ett DVB-S kort med CI, altså Cam plass. Også trenger du en conax cam (qxl m.fl.) og selvfølgeig ett CD abb. Tror at noen kansje har laget ett program der du slipper å bruke cam'n
gullf1sk Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 (endret) Høres bra ut. Har du noen linker til noen steder som selger dette her? [edit] Vil dette kortet funke? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122098&cks=SER [/edit] Endret 12. mai 2005 av gullf1sk
rvenes Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Har hatt det fleire år. Selger vel slike kort på komplett også no. softcam.key er ei fin fil.
PIIIpower Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 Høres bra ut. Har du noen linker til noen steder som selger dette her? databutikken.com ar ett som heter TwinHan Sat CI. Dette er et meget bra kort, og mye billigere en Hauppage sitt nexus-s kort. (der CI slotter ikker er inkludert). Har ikke funnet andre som har twinhan kortet. Link til varen http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=VPDTVSATCI
tommer Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Skrevet 18. mai 2005 Høres bra ut. Har du noen linker til noen steder som selger dette her? databutikken.com ar ett som heter TwinHan Sat CI. Dette er et meget bra kort, og mye billigere en Hauppage sitt nexus-s kort. (der CI slotter ikker er inkludert). Har ikke funnet andre som har twinhan kortet. Link til varen http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=VPDTVSATCI Fankern, jeg fant ikke dette tidligere :-( Jaja...
CaGe Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hei. Jeg har dette Twinhan kortet. funker fint mot MediaPortal (må ha BDA drivere), hvis du bare skal se gratiskanaler. Det er vel Kiosk1 og BBS World... Får ikke Canal Digital til å virke i det hele tatt Med conax cam. Noen som har fått til dette?
erikstein Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 CD funker vel ikke mer for piratene av "ymse" grunner som ikke kan nevnes her på forumet . Men kort fortalt, de har gjort forandringer i kodesystemet som ingen har klart å knekke ennå. Om du har en abn. så er det veldig rart. Men jeg regner med at du ikke har det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå