Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, altså , jeg ble ferdig 1gang på morgen, men det er ikke umulig jeg skal ta en kose tur 1gang til

Hvor er det dere surfer a?

La oss poste alle pOr sidene slik at vi får en saftig advarsel!

Skrevet

Klipte plenen i dag... Hva er vitsen med trær? Det eneste de gjør er å klore meg opp, har sår på armer, ben og hofta nå. :cry:

Vært deilig vær i dag da.=)

Skrevet

Hvor mye tjener du på det da haddis? Høres ut som en morsom jobb, bortsett fra at det mest avanserte jeg klarer å lage er micro-popcorn. :hmm:

Skrevet
Hvor mye tjener du på det da haddis? Høres ut som en morsom jobb, bortsett fra at det mest avanserte jeg klarer å lage er micro-popcorn. :hmm:

Tja..kommer litt ann på klokkeslett...

Men kan tenke at jeg kan dra inn 1500- 2000 kr på en 8 timers økt :)

Kan nå si jeg har mye og takke kokkelæreren min for den kunnskapen jeg har. :thumbup:

Skrevet (endret)

Burger er digg! Har nettopp spist fire ostepølser med bacon rundt, det smakte godt.

Uff da Tone. Hvordan klarer du å få sår på armer, ben og hofte av å klippe litt gress?

Haddis: Det hørtes ut som en veldig fin lønn det! :D

Endret av @kd
Skrevet (endret)
Uff da Tone. Hvordan klarer du å få sår på armer, ben og hofte av å klippe litt gress?

"Jaså, du leker tough guy? Gjett hva, jeg flytter meg ikke! *hnnnngh*"

:yes:

Endret av fredrikrb
Skrevet

:lol:

Du har en utrolig god sans for humor Fredrik. :D

I dag sov jeg til klokka halv tolv. Det var utrolig digg, er så lei av å stå opp klokka 6:00-7:00, for så å sitte en time på buss for å dra på skolen.

*glede seg til sommerferien*

Skrevet

:!:

Nei, det er bare det at trærne vi har har så lange kvister. Og det hjelper ikke at min mor liker å lage saft ol. slik at det er mer trær enn nødvendig.

Det er ikke bare litt gress heller. :hrm:

Skrevet (endret)
Du er ikke den enste som glerder deg til sommerferie

Å nei?

Det tror jeg ikke noe på! Hvem andre skulle liksom se frem til noen måneder uten skole? Hrmpf.

Tonio: Moren din lager saft, så derfor er det mer trær enn nødvendig?

Jeg har jord på fingrene etter hagearbeidet. Klarer ikke å vaske det av, og finner ikke neglebørsten min. :hm:

Endret av @kd
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...