Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fredrikrb: Huh? Du er på skolen og "sitter tilbakelent i en stol, bena på en annen, høyrearmen godt plantet inn på bordet til å bruke musa. og venstrearmen i fanget når jeg ikke skriver, og bare surfer, hører på damn yankees - high enough [4:44] og surrer på MSN."

Hvorfor i faen er du på skolen da? Slippe skulk? Du gjør jo ikke en dritt i timen :p

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)

God morgen :ermm:

Eller, "morgen" som jeg pleier å si (jeg utelater "god" med vilje som regel :p)

EDIT: Bajbaj, Lost 2x15 =)

Endret av Slettet+6132
Skrevet (endret)
Hei alle sammen. I dag gadd jeg ikke på skolen. Hmmm, har vært der siden Oktober. Untatt feriene da ;)

5687466[/snapback]

skulk ?

Edit:

Siden denne tråden inneholder en del skole folk, kan noen gi med formelen for å finne ut katet når jeg vet hypotenus ?

Endret av Ozelot
Skrevet

Jaja, så er vi her idag igjen da. Skal egentlig ut til farmor og måke snø av taket hennes, men jeg har ikke noe lyst å dra. Da må jeg med buss herfra til Jessheim, tog derfra til Lillestrøm, buss derfra til Strømmen og gå fra Strømmen og inn dit hvor jeg skal. Har mest lyst til å sitte inne og knote med PC-en..

Skrevet
Hei alle sammen. I dag gadd jeg ikke på skolen. Hmmm, har vært der siden Oktober. Untatt feriene da ;)

5687466[/snapback]

skulk ?

Edit:

Siden denne tråden inneholder en del skole folk, kan noen gi med formelen for å finne ut katet når jeg vet hypotenus ?

5687506[/snapback]

Hva er hypotenusen da?

Er bare å utføre en likning ved å bruke K2+K2=H2

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)
Edit:

5687506[/snapback]

Det er jo lett :p

Hypotenus opphøyd i andre = katet opphøyd i andre + katet opphøyd i andre

Eller:

Kvadratroten av hypotenus = katet + katet (om jeg ikke husker helt feil)

Så er det bare for deg å snu formelen (det kan du vel? :p )

EDIT: Faen så digg Lost-eposide :D

Endret av Slettet+6132
Skrevet

Av en eller en annen grunn så har jeg faen så lite lyst å bevege meg ut av huset idag altså, selv om jeg som tidligere sagt skulle ha hjulpet farmor.

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Det er lettere å ta utgangspunkt i formelen og gjøre en likning da? ;)

5687576[/snapback]

Joda, men jeg bare ga han selve hovedformelen for hvordan han skal gjøre det, resten får han finne ut selv (jeg har nemlig ferie, da er det tabu å tenke skole :p)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...