Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Faen for et kvalmende bilde

EDit:

LINDSEY LOHAN: - Jeg liker å være i en bil uten å dra noe sted. Jeg lurer vennene mine... De spør: Hvor skal vi??

TARA REID: - Jeg hadde et spøkelse som het John i huset mitt. Jeg likte ham ikke, jeg bare så ham.

PETE DOHERTY OM HVORFOR HAN TROR KATE MOSS DUMPET HAM: - Det virkelige grunnen er at jeg ikke kan kjøpe henne diamanter og at min pikk er for liten.

:!:

Endret av Joakim.
Skrevet

:hrm:

Av en eller annen grunn fant jeg ut at jeg skulle sove fra klokka 6 i dag til etter at modern har dratt på jobb i dag, klokka 8. Satte mobilen på 8 og la meg.

Nå våkna jeg, og mobilen er ikke å se :shrug:

Skrevet
Hrmf!
Dette er en melding fra Telenor. Din internettilgang er blitt begrenset grunnet irregulær trafikk fra ditt abonnement. Se www.online.no/abuse.

5347351[/snapback]

Det er antivirus-filteret til Telenor som slår ut, hurra for det.

Skrevet
Hrmf!
Dette er en melding fra Telenor. Din internettilgang er blitt begrenset grunnet irregulær trafikk fra ditt abonnement. Se www.online.no/abuse.

5347351[/snapback]

Hee, fått den du også :wee:

5347358[/snapback]

Nææ.. har dere og :dontgetit:

Den har vi fått en del ganger (kanskje 10 ganger), tilslutt endte det med at vi ga opp telenor..

LYSE FTW! :D

Skrevet

Mange takk for gratulasjonene, liksom ... Nei, får vel bytte fra Telenor så snart som mulig, men jeg antar egentlig at vi har bundet oss i minst ett år.

Skrevet
Trur hun var på skitur med foreldrene, eller noe i den dur..

5348150[/snapback]

Jepp, på ski :D

Og hvis jeg er litt heldig så får jeg lov til å dra og feire nyttårsaften på Hafjell :)

Snowboard :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...