Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I løpet av natten fant jeg ut at døgnrytmen min var blitt såpass ødelagt i løpet av helgen at det var like greit å droppe søvn i natt. Det er drøyt uaktuelt å skulle sitte i matteforelesning kvart over ti, for å si det pent.

Skrevet
Jeg rakk ikke første time. Kanskje jeg rekker andre.

å nei du,rekker man ikke første,så rekker man plutselig ikke andre,og så plutselig er det lunsj.... ohhh yea,fikk skikkelig skole flashback her :!:

Skrevet

Kanskje jeg bare tar meg fri?

Nei, kan ikke det. Religionsblokkdag, kan ikke gå glipp av en sånn, da risikerer jeg å ikke få karakter i faget. Bussen går halv, så jeg kommer nok for sent til andre også. Ikke faen om jeg går ned i dette været.

Skrevet
Nei, kan ikke det. Religionsblokkdag, kan ikke gå glipp av en sånn, da risikerer jeg å ikke få karakter i faget. Bussen går halv, så jeg kommer nok for sent til andre også. Ikke faen om jeg går ned i dette været.

Hva med politisk fravær? Da har ikke skolen så mye de skulle ha sagt.

Skrevet

Været i Bergen later ikke til å være så ille, i alle fall så det ikke slik ut når jeg kikket ut nettopp -- det regner ikke engang her! Riktignok ser det ut som om det har gjort det i løpet av nær fortid, men det skal vi ikke reflektere noe videre over...

Skrevet (endret)

God morgen!

Noen som skal stemme idag ?

Edit:

Siden vi var inne på været:

I haugesund er det overskyet men opplett.

Litt regn ifra starten av, men ingen grunn til regnklær...

Ozelot out!

...ser forresten at Onkel Skrue har lagt testen av G4 blokken ut i natt.

Endret av Ozelot
Skrevet
Noen som skal stemme idag ?

OH YES.

Krf da eller ? :innocent:

Skal selvfølgelig stemme for høyere skatter, mindre valgfrihet og fordi jeg syns det er umoralsk å tjene penger (nevnte jeg at jeg vil ha formuen til Røkke også?). Derfor stemmer jeg sosialistisk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...