Dahl Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Tass er genial den og, ja. Nå skal jeg spille CS:S på BF #02. Hvis noen vil, så kom.
ehs5 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Oje. I morgen er det Barnas Kulturfestival her. Var vel kanskje i dag også.
Krankemot Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 når jeg dulter forsiktg på kabinettet mitt lager det lik lyd som den bærbare telefonen lager når man trykker på en knapp... scary
Dahl Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Skulle hilse Fra Kenneth (kennethdammyr). Han er hos sin kusine på Nesodden, og har det ikke så veldig gøy.
Nilsen Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 når jeg dulter forsiktg på kabinettet mitt lager det lik lyd som den bærbare telefonen lager når man trykker på en knapp... scary Løsning: Ikke dult til kabinettet
Tonio Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Smerter...Korsrygg. Lurer på om jerg skal legge meg nå så jeg rekker å dusje før vi spiser middag hos en slektning.
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Høres ut som et avlivningsemne. *rope på Fredrik og vaskemaskinen hans* Haha! Dagens andre!
Mammuten Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hm.. Det høres ut som om jeg har en radiatorvifte i kabbiset.. og den endrer turtall hele tiden..
Dahl Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 (endret) Høres ut som et avlivningsemne. *rope på Fredrik og vaskemaskinen hans* Haha! Dagens andre! Dagens andre, eller "Dagens, André!" ? Endret 13. august 2005 av @kd
Strategery Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Høres ut som et avlivningsemne. *rope på Fredrik og vaskemaskinen hans* Haha! Dagens andre! Dagens andre, eller "Dagens, André!" ? Morsomt.
bortevekk Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Er det lov å sende opp fyrverkeri i dag? Viss de har fått tillatelse så!! begynner å få reisenerver jeg nå. i morgen bærer det av gårde til tyrkiet igjen
Strategery Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Morsomt. Det var et spørsmål. Du tøyser vel nå? Han sa jo: Dagens andre! Han sa ikke: Dagens, André!
Tonio Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Er det lov å sende opp fyrverkeri i dag? Viss de har fått tillatelse så!! Drittsekker.. Hele huset rister, og det er stykke fra huset vårt til der det blir sendt opp.
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hmm, tror aldri jeg ville funnet på å dra til tyrkia eller pakistan på ferie Ikke noe rasistisk ment liksom, men spania eller lignende frister mere enn kebab og kurry kylling
loco-flirt Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 når jeg dulter forsiktg på kabinettet mitt lager det lik lyd som den bærbare telefonen lager når man trykker på en knapp... scary Løsning: Ikke dult til kabinettet eeeeeeeeeeeeey!!! du virker som en smart fyr..!
Strategery Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hmm, tror aldri jeg ville funnet på å dra til tyrkia eller pakistan på ferie Ikke noe rasistisk ment liksom, men spania eller lignende frister mere enn kebab og kurry kylling Tyrkia er like fint som Spania, kan tilogmed være bedre. God tur, Hanne
bortevekk Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 (endret) Hmm, tror aldri jeg ville funnet på å dra til tyrkia eller pakistan på ferie Ikke noe rasistisk ment liksom, men spania eller lignende frister mere enn kebab og kurry kylling vel, altså pakistan kan jeg forstå. Men tyrkia er jo et veldig populært feriemål. 5 gangen min dit nå, trives like bra hver gang, blir nok like bra denne gangen. Mennesken er hyggelig, maten er god, fine strender, bra uteliv, billig osv. why not? har vært på greske øyer og lanzarote(spanjoler) det var kjipere uansett edit: takk, strategery Endret 13. august 2005 av Hanne:)
Steinmann Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Bare det at jeg bor på østkanten av oslo, drar jeg på ferie drar jeg for å komme bort ifra dem Er litt dårlig milgjø her :|
Anbefalte innlegg