Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg sverger! folk er som sauer og kuer når dem venter på mat...det eneste jeg hører er BÆÆÆÆÆ og MøøØØøø :mad:

EDIT: ja, en dårlig dag på jobb... *vondt i rygg*

Pleier folk og mase på resturanger? Det tar alltid for lang tid synest jeg, men sier nå ingenting om jeg må vente lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg sverger! folk er som sauer og kuer når dem venter på mat...det eneste jeg hører er BÆÆÆÆÆ og MøøØØøø :mad:

EDIT: ja, en dårlig dag på jobb... *vondt i rygg*

Pleier folk og mase på resturanger? Det tar alltid for lang tid synest jeg, men sier nå ingenting om jeg må vente lenge.

Folk maser ja...! når jeg har 10 folk rundt meg som også er som sauer (mine kjære medarbeidere) løper rundt og skriker; "Jeg trenger medium biff nå"! "trenger laks"!!

Så jeg ble såpass sinna at jeg slo i bordet å skreik hold kjeft... :hmm:

---------------

Hoho, skulle se hvor høy flamme jeg klarte å få på grillen i dag :D la oss bare si at det ble sort i taket, og taket er høøøøøyt :dribble:

Skrevet
WTF? En moderator, suport i SO?

The ironi of it all :p

Er litt forskjell på søppelsupport, og support slik:

"omg bluescreen, kan noen hjelpe meg? skjekk denne tråden!!!"

Skrevet

Jeg elsker å ha vakt tre på melkebaren! :love: Kommer hjem med mat de ellers ville solgt til minst 200 kroner.

Moha, selv om du har bedre timelønn enn meg danielsn så får ihvertfall ikke du maten gratis og med deg mat hjem! *Digge jobb*

Vi fikk vannet tilbake tidligere enn ventet, så nå som jeg kom ihjem var det her alt. Digg dag.

Skrevet
Sånn. da var jeg hjemme fra kjedelige london. damn som dere poster her. orker ikke i verden å lese alt det BS greiene der.

Står ikke noe spess interesangt alikevel ;)

Skrevet (endret)

Var jeg helt alene her i SO nå da? :cry:

Sitter her i finstasen og venter på Tore som skal kjøre (og være med) på Tre Kæll klokka ni...

EDIT: Nei Gohan er jo her! :w00t:

Endret av -Teddy-
Skrevet
Jeg elsker å ha vakt tre på melkebaren! :love: Kommer hjem med mat de ellers ville solgt til minst 200 kroner.

Moha, selv om du har bedre timelønn enn meg danielsn så får ihvertfall ikke du maten gratis og med deg mat hjem! *Digge jobb*

Vi fikk vannet tilbake tidligere enn ventet, så nå som jeg kom ihjem var det her alt. Digg dag.

Ikke gratis mat :hmm: jo det har jeg :yes:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...