DurinVIII Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jeg og!! Akkurat begynt på ny long campaign med Armenia!!
brd Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 godt ein tid nå eg ikkje har spelt rtw men når eg det 5 timer uka
Mr. Fiskum Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Hsr nettop skjøpt meg R:TW så jeg spiller det (nesten) hver dag!
Cuneax Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Da får du se å joine klanen vår. Den har vært svært inaktiv i det siste, men vi, de gjenværende medlemmene etter den store slakten, er keene på å holde liv i den slik at vi en dag kan ta over hele verden.
Cuneax Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 (endret) *Helsikes dobbeltposter pga det sinnsyke forumet* Endret 21. juni 2005 av cun
brd Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Nå har det begynt å ranke med spelinga trist men sant
Vandahl Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 wow tar mye tid.. men det e ikke nokka som å ta seg et game av og til me rtw! har blitt en ekspert på starten
pfa87 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg spiller fremdeles RTW . Spiller som grekere, og har har ca. 60 settlements.
Cuneax Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 HJELP! Jeg har begynt å spille WoW Med andre ord går det nedover med RTW-spillinga (sjøl om jeg faktisk spilte RTW i formiddag ). Tenker jeg spiller RTW når WoW-serverne er nede (og det er jo slettes ikke en mangelvare ).
.tomf Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Gikk til innkjøp av Imperial Glory for en uke siden, så spiller RTW sånn ca. aldri. Men kan ikke se bort ifra at jeg tar det opp igjen når jeg går lei av IG.
Elendil Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Spiller pittelitt, det vil seie nokre timar i veka. Dette spilles meir: Guild Wars GTA: San Andreas BF2
Frijazz Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jeg har faktisk akkurat begynt med en ny runde, og denne gangen spiller jeg Egypt. En ganske enkel og grei startposisjon, men det vil bare gjøre imperiet mitt større!
Cuneax Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 Da jeg begynte på nytt igjen i juni eller juli, var det som Julii. Har aldri spilt noen andre, jeg. Syns ikke det er moro. Av en eller annen grunn.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg spiller R:TW minst 2 timer daglig :!: Det er sinnsykt bra, har bare ikke klart å runde det ennå Det er det BESTE strategi-spillet omkring litt mer gammeldags kriging!!!
brd Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg spiller R:TW minst 2 timer daglig :!: Det er sinnsykt bra, har bare ikke klart å runde det ennå Det er det BESTE strategi-spillet omkring litt mer gammeldags kriging! Agree lurer på om eg skal begyne med det igjenn. . Men trur eg skal ta fram cden nå å spile verdens beste strategi spill
Cuneax Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Jeg spilte det i dag. Hovedsakelig fordi jeg ikke kom inn på WoW. Men det er fremdeles bra. Min vei til verdensdominanse er godt i gang. Kanskje jeg legger ut en screenshot av kartet snart.
Hr. Jenssen Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg er kresen på spill. Jeg mener, jeg spiller mange forskjellige spill, men det er bare de absolutt, ABSOLUTT beste spillene som jeg tar frem og spiller flere ganger etter å ha gått igjennom det èn gang. Rome er et av de spillene som jeg bare må ta opp nå og da. Så ja, jeg spiller det enda - Til en viss grad. Når BI og The Fourth Age kommer, da blir det hardcore Rome-gaming once again.
AndyF Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 brukte å spille ofte men har fått data-problemer og nå sitter jeg på en annen pc som ikke kan spille det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå