Gå til innhold

Når kommer Red Alert 3 og Age of Empires 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har snakket om at 2005 kommer til å blir det største spill året noen gang, vel det har kommet mange bra slik som cs:s og WOW menne jeg har hørt rykter om red alert3!! og age of empire3! Jeg har funnet ut at Age Of Empire3 kommer ut i 2 kvartal av år 2005. Men Når kommer Red Alert3 ut?? er det noen som vet det? eller er det bare oppspinn at det ska komme ut? :ohmy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

CS:S og WOW kom jo i 2004 da... :ermm:

Det som gjør 2005 til tidenes beste spillår er nok Guild Wars.... :yes:

Counter- Strike kom jo med Half Life 2. Red Alert 3 skal komme ja men utgivelsedatoen er TBA.

Jasså??? Jeg mener å huske at Counter-Strike er et ganske gammelt spill, mens HL2 er relativt nytt.... :ermm:

:p

Endret av H4ngm4N
Skrevet (endret)
spill året 2005 betyr at det er dette året mange BRA spill kommer ut!

nei det gjer det ikkje. spelåret 2005 derimot betyr omtrent det du sier.

og for å vere litt on topic, så har vel ikkje red alert3 fått nokon utgivelsedato enda.

edit: var vist mange som var før meg.

men red alert3 kjem nok ut før eller seinare.

Endret av ttt
Skrevet
ok, men vet du helt sikkert at det kommer ut?

Ja EA har kunngjort at utviklarane bak C&C: Red Alert 2, C&C Yuri's Revenge og C&C: Generals jobber med eit nytt i C&C serien.

Skrevet

Emnetittel er endret fra "spill året 2005" til "Når kommer Red Alert 3 og Age of Empires 3?". Etter flere kommentarer fra andre brukere, burde du kunne gjort dette selv. Vennligst forsøk å lage gode emnefelt fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...