hjemme_kos Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Hei lurte bare på om Core center er noe dritt har akkurat byttet til en zalman 7000cu kjøler og tempen ligger fra 30-50 grader idle kjøleren er riktig montert har tripåpelsjekket så jeg lurer på om core center viser feil tempraturer... noen ganger viser den 48 uten klokk idle og noen ganger ligger den på 32 grader med klokk.... noen som vet hvorfor dette skjer takker for alle svar......
Martin A. Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Jeg stoler ikke på cpu termometeret. Den viser ikke noe annet enn feil. Men du kan jo dobbeltsjekke det med MBM5 eller Speedfan da.
hjemme_kos Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 (endret) Jeg stoler ikke på cpu termometeret. Den viser ikke noe annet enn feil. Men du kan jo dobbeltsjekke det med MBM5 eller Speedfan da. har du link til mbm5 er litt lat Endret 8. mai 2005 av hjemme_kos
hjemme_kos Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 (endret) prøvde mbm5 funka fint viser 4-5 grader mindre en core center... hvem er riktig hvorfor skal jeg kunne stole mer på mbm5 enn core center???? Endret 8. mai 2005 av hjemme_kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå