Gå til innhold

5.1 funker ikke! Creative SB Audigy 2ZS


Anbefalte innlegg

Hei Hei.

jeg kjøpte meg dette lydkortet for en stund siden og hadde bare 2 høyttalere. Og i går kjøpte jeg meg 5.1 høyttalere til pc, og da fant jeg ut at dette søppel av et lydkort ikke funka som det skulle!! Man stiller inn at det skal være 5.1 og stiller inn meter og alt det der. Og så fort jeg trykker på X eller setter på no musikk eller spill så blir de instilningene helt på jorde! Og da er det plutselig bare 2.1 isteden for 5.1. Uten at jeg så

mye som har rørt noen instilninger. Dette er så irriterende at jeg har lyst til og knekke hele korte og kaste det ut av vindue og alderig handle på internett mer!!

Men jeg gir ikke opp! Er det noen som kanskje har opplevd det samma eller har en eventuel løsning?? For da hadde jeg blitt veldig glad :)...

 

Nissen GTR....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan i svarte er det man lagrer innstillningene man stiller inn på dette søppel lydkortet?! For vær jævla gang jeg stiller inn meter og vinkler og at jeg har 5.1 høyttalere så forandrer det seg til standar med en gang jeg gjør noe. Og jeg har de nyeste oppdateringer på lydkortet og på windows. Har SP2 om den skulle hjelpe. Er det ingen som veit?!

Lenke til kommentar

Kanskje det er den audio saken i windows som fucker det til. Sikter til den som ligger i kontrollpanelet. Sjekk at den også sier 5.1. Husker en gang at den overstyrte de andre programmene. Og at vær gang jeg startet opp pc'n satt den bare stero lyd, så jeg alltid måtte innom der og sette på 5.1 lyd

Lenke til kommentar
har du testet med andre drivere ? kan jo være det :)

 

har det kortet selv.. ingen probs...

 

forresten.. Audigy 2 ZS er IKKE møkkakort.. et av de beste spill-kortene :)

Nei, sorry da, er bare så fuckings irriterende at det ikke kan fungere som det skal for en gangs skyld! Og har testa med de fleste driverne som er ut til dette korte.

Og Goodall, har skjekka med den å, og den står på 5.1 den. Har snakka med Creative Norge, å fra dem fikk jeg vite at kortet måtte være defetk sa dem.

Så jeg har sendt det tilbake til komplett. Så for håpe på at neste jeg får fungere! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...