Gå til innhold

Sjeldne loot bøker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte det var snakk om det var kun droppa 5 av dem i hele verden. Hva slags bøker er det snakk om? Husker ikke navnet på de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eksempler: Codex: Prayer of Fortitude I og II - lærer prester å caste gruppeversjoner av Fortitude buffen som varer i 1 time og buffer hele gruppa på en gang

Gift of the Wild I & II - lærer druids å caste gruppeversjoner av Mark of the Wild som varer 1 time og buffer hele gruppa på en gang...

det er sikkert andre og..

Skrevet

Senest i går i Molten Core fant jeg ut at det er noe som heter Arcane Brilliance også gitt, gruppeversjon av Arcane Intellect. Den hadde jeg ikke en gang hørt om før :)

Skrevet

Jeg tror nok han snakker om epic-quest bøker, som har syyke rewards. De fleste vet om quest bøkene som dropper i diremaul, og som oftest ligger på AH, jeg tror de bøkene er noe lignende dem bare 1000x sjeldnere og vanskeligere quest. Jeg har sett en av dem på AH (warrior/paladin quest), den lå på 1500 gull.

Skrevet
Vet om en lilla bok som dropper i DM. Den gir deg et quest, som ender i at du smir Quel'Serrar i Onyxias flammepust. Helt sinnsvakt sverd. Imba ftw! :w00t:

heftige saker! :ohmy:

Kjøpte forresten Codex: Prayer of fortitude 1 på AH for 4g i går! :cool:

kan ikke bruke den før om 4 lvler dog. men tror den stakkars karen hadde drite seg ut litt med verdien, eller vanlig AH pris for denne gjenstanden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...