Cro Cop Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Hørte det var snakk om det var kun droppa 5 av dem i hele verden. Hva slags bøker er det snakk om? Husker ikke navnet på de.
MrLee Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 eksempler: Codex: Prayer of Fortitude I og II - lærer prester å caste gruppeversjoner av Fortitude buffen som varer i 1 time og buffer hele gruppa på en gang Gift of the Wild I & II - lærer druids å caste gruppeversjoner av Mark of the Wild som varer 1 time og buffer hele gruppa på en gang... det er sikkert andre og..
Nitrius Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Disse bøkene kan de brukes en gang bare eller er det sånn ar priesten/druiden lærer seg skillen?
Doga Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Senest i går i Molten Core fant jeg ut at det er noe som heter Arcane Brilliance også gitt, gruppeversjon av Arcane Intellect. Den hadde jeg ikke en gang hørt om før
uberhunter Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Jeg tror nok han snakker om epic-quest bøker, som har syyke rewards. De fleste vet om quest bøkene som dropper i diremaul, og som oftest ligger på AH, jeg tror de bøkene er noe lignende dem bare 1000x sjeldnere og vanskeligere quest. Jeg har sett en av dem på AH (warrior/paladin quest), den lå på 1500 gull.
Jeremy Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Mener du f.eks som denne http://www.thottbot.com/?i=14354 ? Fant denne boken i WP, men ga den bort til en mage-venn som trengte.
Aiven Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Vet om en lilla bok som dropper i DM. Den gir deg et quest, som ender i at du smir Quel'Serrar i Onyxias flammepust. Helt sinnsvakt sverd. Imba ftw!
neb Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Vet om en lilla bok som dropper i DM. Den gir deg et quest, som ender i at du smir Quel'Serrar i Onyxias flammepust. Helt sinnsvakt sverd. Imba ftw! heftige saker! Kjøpte forresten Codex: Prayer of fortitude 1 på AH for 4g i går! kan ikke bruke den før om 4 lvler dog. men tror den stakkars karen hadde drite seg ut litt med verdien, eller vanlig AH pris for denne gjenstanden!
torino10 Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Etter å ha loota Top Half of Advanced Armorsmithing: Volume III og Bottom Half of Advanced Armorsmithing: Volume III så fikk jeg Advanced Armorsmithing III - Enchanted Thorium Platemail ...og er på god vei til å fullføre Advanced Armorsmithing II også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå