Gå til innhold

koder til need for speed underground2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke folk som må bruke koder for å klare noe i spill, som ikke kan

gjøre noe selv.....null skillz. Det morsome ved ett spill blir borte når

man bruker koder, hvor er da utfordringen?

Skrevet

...hvis du har klart spillet da?

Skrevet
bruker du på koder på alt carl-kr? spurte ikke du etter koder til half life 2 også da? eller var det noen andre det.. :hmm:

bruker koder til alt ja!!

også? :roll:

min sak det vell....

noen liker koder andre ikke :)

Skrevet

Må få lov til å spørre, hvorfor?. Gleden med å runde et spill blir jo borte når det bare er å aktivisere GOD-mode og så gå seg en tur.

Skrevet
bruker du på koder på alt carl-kr? spurte ikke du etter koder til half life 2 også da? eller var det noen andre det.. :hmm:

bruker koder til alt ja!!

også? :roll:

min sak det vell....

noen liker koder andre ikke :)

spurte bare jeg ;) har absolutt ingenting i mot at du bruker det jeg.. men jeg synes fortsatt litt av gleden blir borte da..men det er nå ditt valg da..

Skrevet (endret)

øøøø....

når jeg har lyst på din mening om ting og tang skal jeg spørre deg!!

bruker koder fordi da runder jeg spillet raskere :D

fordi noen har andre ting å gjøre en å sitte klistret foran dataen 24/7! :tease:

har nå kodene,takk zefler!

Endret av carl-kr.
Skrevet

Får du kodene til og funke?? har mistet mine gamle savegames pga en formatering å gidder ikke å kjøre meg opp igjen.

Så jeg skulle gjærne ha brukt litt koder.. fikk ikke de der til og funke...:( noe spess man må gjøre??

Skrevet
Vell du har tydligvis lite å gjøre selv når du må bruke koder..

man burde klare seg like bra uten koder enn med hvis man har noe

som kalles "skills".

Herregud la nå gutten (?) få bruke koder vis han vil!

Det er jo ikke som at du tar noe skade eller at det går ut over noen andre ved at han gjør det!

utrolig hva folk henger seg opp i for tiden! :nei:

Skrevet

Jeg synes de som driver å hakker på folk som bruker koder burde kutte helt ut å bry seg om slikt. Har det noe og si hva andre gjør på denne fronten? Ganske enkelt; nei. Det burde være opptil enhver hvordan han vil ha sin egen spillopplevelse. Har selv spilt igjennom NFSU2 kun med den beskjedne 200kr koden jeg fikk fra EA for å ha registrert meg, det er jo tross alt det letteste bilspillet i historien, mens i HL2 måtte jeg ved ett tilfelle gå igjennom en vegg fordi døren hadde lukket seg før jeg hadde gjort oppgaven i rommet! Makan til bug..Et hårfeste-hevende mareritt av en opplevelse før jeg fant ut at jeg kunne løse problemet uten å spille hele spillet på nytt....

Cheats er ikke bestandig negativt, særlig ikke for folk som har et liv i tillegg til å spille.(!) En kompis som absolutt nekter å bruke cheats har ved flere anledninger byttet inn spill før han har runda de bare fordi han står fast...takket være penge/helse/ammo cheat i San Andreas fikk jeg runda det på den tiden jeg fikk låne spillet (altså på uker istedet for måneder!) mens min stae anticheate friend aldri kom så langt at han fikk oppleve å skyte rakketter med helikopter/ stjele et jetfly and what have you not (og han eier det)....jeg vil si jeg fikk en mye bedre, og i høyeste grad mer omfattende, opplevelse av San Andreas enn han som absolutt ville bruke tiden på å tjene penger til nye joggesko og andre festlige bagateller + og gjøre samme mission flere ganger pga høy dødsrate. Dessuten tar ps2 cheats et lite hav av tid å taste inn, så jeg døde ved flere anledninger hvor jeg febrilsk prøvde å taste til meg litt bedre helse under kampens hete

Skrevet
Jeg synes de som driver å hakker på folk som bruker koder burde kutte helt ut å bry seg om slikt. Har det noe og si hva andre gjør på denne fronten? Ganske enkelt; nei. Det burde være opptil enhver hvordan han vil ha sin egen spillopplevelse. Har selv spilt igjennom NFSU2 kun med den beskjedne 200kr koden jeg fikk fra EA for å ha registrert meg, det er jo tross alt det letteste bilspillet i historien, mens i HL2 måtte jeg ved ett tilfelle gå igjennom en vegg fordi døren hadde lukket seg før jeg hadde gjort oppgaven i rommet! Makan til bug..Et hårfeste-hevende mareritt av en opplevelse før jeg fant ut at jeg kunne løse problemet uten å spille hele spillet på nytt....

Cheats er ikke bestandig negativt, særlig ikke for folk som har et liv i tillegg til å spille.(!) En kompis som absolutt nekter å bruke cheats har ved flere anledninger byttet inn spill før han har runda de bare fordi han står fast...takket være penge/helse/ammo cheat i San Andreas fikk jeg runda det på den tiden jeg fikk låne spillet (altså på uker istedet for måneder!) mens min stae anticheate friend aldri kom så langt at han fikk oppleve å skyte rakketter med helikopter/ stjele et jetfly and what have you not (og han eier det)....jeg vil si jeg fikk en mye bedre, og i høyeste grad mer omfattende, opplevelse av San Andreas enn han som absolutt ville bruke tiden på å tjene penger til nye joggesko og andre festlige bagateller + og gjøre samme mission flere ganger pga høy dødsrate. Dessuten tar ps2 cheats et lite hav av tid å taste inn, så jeg døde ved flere anledninger hvor jeg febrilsk prøvde å taste til meg litt bedre helse under kampens hete

Kan si meg enig på noen ting. Men uansett. Noe velger koder. andre gjør ikke. Men trenger ikke si at de som spiller uten koder ikke har et liv. Greier fint og sitte med et spill uten og bruke koder og ha et normalt liv utenom. Om gutten bruker koden og syns det er greit? Fint for han. Om spillgleden blir ødelagt er noe han kan vurdere selv og ikke andre.

Skrevet
Vell du har tydligvis lite å gjøre selv når du må bruke koder..

man burde klare seg like bra uten koder enn med hvis man har noe

som kalles "skills".

meningen med spill er at det skal være gøy!

og spill er gøy enten man har "skills" eller ei!!! ;)

og by the way...jeg har skills!! :cool:

mennesker er forskjellige(takk gud for det).

det kommer bestandig til å være delte meninger, :roll:

HVIS jeg har vært imot koder og noen har spurt meg om koder til et spil, har jeg bare helt enkelt sagt kodene eller hvor han kan finne de..

uten å debattere, kritisere og spørre hvorfor han skal bruke de!!

noen hær på forumet som legger seg litt for mye oppi ting ja.

Skrevet (endret)

Får du kodene til og funke?? har mistet mine gamle savegames pga en formatering å gidder ikke å kjøre meg opp igjen.

Så jeg skulle gjærne ha brukt litt koder.. fikk ikke de der til og funke...:( noe spess man må gjøre??

prøvde ikke kodene før nå...

og de vil ikke fungere.

man skriver in kodene på skjermen du får før main menu.

der det står "press enter".

når jeg trykker inn koden får jeg en "kling" lys som indikerer at koden er tastet inn..

men når jeg kommer inn på spillet har jeg ikke mange penger,biler osv..

noen som vet hvordan man får kodene til å fungere?

Endret av carl-kr.
Skrevet
prøvde ikke kodene før nå...

og de vil ikke fungere.

man skriver in kodene på skjermen du får før main menu.

der det står "press enter".

når jeg trykker inn koden får jeg en "kling" lys som indikerer at koden er tastet inn..

men når jeg kommer inn på spillet har jeg ikke mange penger,biler osv..

noen som vet hvordan man får kodene til å fungere?

Ja prøvde akkurat det samme! må man kanskje ha kommet et stykke inn i spillet før man prøver?!

Har bare akkurat fått laget meg en profil når jeg har prøvd så jeg har ikke fått levert fra meg den bilden t a dama enda. kanskje man må gjøre det først?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...