Minty123 Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Er nå 39, og lvl'er vel om rundt 18 ruter på XP baren, problemet er at jeg bare har 18gull, og dette holder ikke til nye skills, mount, og plate amor, så mitt spørsmål er da følgende, hvor er det veldig nice å grinde penger for min lvl? om creepsene samtidig gir litt xp så er ikke det å forakte heller noen forslag ?
chokke Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 hørt at scarlet monostary eller noe er veldig fint. Og det området under loch modan, badlands er det vel?
royale Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Mitt tips: Få med deg en rogue på samme lvl og dra til SM Graveyard! Spøkelsenen der (lvl 31, ikke elite) dropper ca 2-8 silver hver gang, masse silk cloth, klubber,sverd,skjold kapper som du får 10-99 s for. Du kan også ta hele SM runnen, da kan du få noen skit fine items du kan kan selge til vendor og tjene 1g 30s på!
royale Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 hørt at scarlet monostary eller noe er veldig fint. Og det området under loch modan, badlands er det vel? det eneste du får i badlands er stein og fjær...
dimdal Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Stein som jeg tjente oppmot 9-10g i timen på med roguen min ja..
royale Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 Stein som jeg tjente oppmot 9-10g i timen på med roguen min ja.. Rock elementals?
Minty123 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 da tror jeg jeg tar turen til Badlands og så SM graveyard for å finne ut hva jeg liker best
Minty123 Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 Whoah, glemte å si at jeg var Alliance, og det merker jeg nå. aldri sett så mye hordeaktivitet på et så øde sted :| noen som har forslag til litt TRYGGERE steder å grinde ? for en lvl 39 ALLIANCE, warrior
Potetdamen Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Whoah, glemte å si at jeg var Alliance, og det merker jeg nå. aldri sett så mye hordeaktivitet på et så øde sted :| noen som har forslag til litt TRYGGERE steder å grinde ? for en lvl 39 ALLIANCE, warrior hm.. sjekk ut denne http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...tmp=1#post29182 , håper det hjelper deg litt.
royale Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Whoah, glemte å si at jeg var Alliance, og det merker jeg nå. aldri sett så mye hordeaktivitet på et så øde sted :| noen som har forslag til litt TRYGGERE steder å grinde ? for en lvl 39 ALLIANCE, warrior SM Graveyard. Men du kan møte horde får du kommer til graveyarden siden det ligger i undead starte stedet...
Khalifen Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Et annet fint sted er i Swamp of Sorrows. De jaguarene. De gir også respektabel loot.
Nitrius Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 (endret) Fra 39-40 grinda jeg Water elementene i STV på øya kalt Hunted Isle. Veldig fint sted å grind, plukker du opp alt de dropper tjener du en god del penger også. Gikk veldig greit for warrioren min værtfall Edit: Skal bare legge til at du ikke tjener like mye av disse water elementene som Rock elementene i Badlands/Ararthi. Endret 8. mai 2005 av ToxicMan
Minty123 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 Denne Graveyarden i Scarlet Monastery, hvor ligger den ? noen som kan gi en kort veibeskrivelse, kommer meg til Scarlet Monastery og alt, men finner ingen gravplass
royale Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Da du går inn i det store huset så går du som vist på kartet. Du ma drepe to lvl 31 elite vakter. Du må også snike deg gjennom et rom fult av fiender, men gå som vist på kartet. Husk patrol!
Minty123 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 Takk for NYDELIG map! er nå i Graveyarden å slakter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå