Gå til innhold

Barna raser ... vet ikke hvorfor spill crash'er


Anbefalte innlegg

Macromedis%20Projector%20feil.JPG

 

Har problemer med at "Gubben og Katten og Spøkelsesskremmemaskinen" og "Josefine og Dinosaurene" hele tiden gemnererer feil i Macromedia Projector. Feilen er med iml32.dll. :mad:

 

Som vanlig er det bare generellt piss som kommer fra Macromedia's Support senter at det er Flash Player som har generert denne feilen, og de skriver heller ikke hvordan jeg skal løse problemet. :hmm:

 

Maskinvaren er en P4/2.8Ghz/HT/1.0GB DDR RAM sammen med 256MB ATi Radeon 9600.

Jeg har Macromedia MX 2004 Pro installert sammen med Flash 7.0 på MS XP Pro, SP 2 og WU på, så allt skulle vel være på stell på både hardware og softwarefronten. :thumbup:

 

Så spørsmålet mitt er: Hvordan skal jeg løse dette?

 

Hilsen en fortvilt pappa ........ med relativt sinte barn ... :)

(P.S. Det er BARE disse to spillene som får denne feilen .... ingen andre)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å avinstallere spillet og Macromedia sakene. Tror muligens det skyldes bug i spillene, som muligens ikke er designet i tanke på at Macromedia MX 2004 Pro ligger inne, siden de fleste folkene kun har gratis versjonen av shockwave installert.

 

Du kan jo også høre med spill produsenten, spesielt siden det er norsk produsert.

Lenke til kommentar

Det er mulig at det er andre programmer som lager konflikter eller noe. Har du sjekket maskinen for spyware? Last ned Adaware eller Spybot og sjekk maskinen. Husk å oppdatere referanselisten på programmene slik at de finner de aller siste spywareprogrammene.

Lenke til kommentar
Har du forsøkt å sende rapporten? Da pleier man vanligvis å få vite hva som er galt (hvilket program etc).

Mjoa .... Men Microsoft sine sider henviser bare til Macromedia sine Support sider igjen siden det er Flash 7 som forårsaker feilen. :blush:

Disse feilene oppstår uavhengig om Macromedia MX 2004 Pro er installert eller ikke. Det var bare noe jeg installerte i håp om at crash'ene skulle "forsvinne" :D

Men det kan altså være en bug i spillene? Kan jo være siden det er KUN disse 2 av alle barnas spill som genererer disse feilene ... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...