Gå til innhold

Program som fjerner spam, trojanske hester og slik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt min pc i knappe 1 måned, men alikevel så begynner den å bli treg. Jeg bruker Ad-Aware SE til å fjerne trojanske hester, spam og slikt som ligger og kjører i bakgrunn så pcen blir treg, men jeg skulle hatt et program til, eller to som fjerner enda mer. Selv om Ad-Aware SE finner mye, så er det sikkert bare en tidel av alt som ligger der.

så har noe et program som gjør samme jobben som Ad-Aware, men som kanskje finner andre filer også? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.moosoft.com og last the The Cleaner. Meget godt program til å fjerne Trojanere. Programmet har også 30 dagers prøvetid sist jeg sjekket det, så ypperlig til å fjerne ting når man er infisert. Men programmet kan også brukes aktivt til å forhindre styggedom og da blir det på en måte som ett antivirus program (anti trojan program). Har selv brukt det flere ganger på venners PC'er med godt resultet. Jeg selv har aldri hatt virus eller trojanere her, har hatt adware's da som jeg ikke viste om lå i programmet som ble installert, men det fjerner AdAware og Spybot ganske så fort. :)

Skrevet

Du kan oppgradere ad-aware til professional og får da ad-watch med på kjøpet. Denne ligger i minnet og blokkerer i sanntid adware, spyware og lignende i å installere seg på maskinen.

MEN: etter å ha skiftet fra IE til opera ble Ad-watch fullstendig arbeidsledig (den hadde MYE å gjere under IE), så den er nå avinstallert...

Skrevet
Du kan oppgradere ad-aware til professional og får da ad-watch med på kjøpet. Denne ligger i minnet og blokkerer i sanntid adware, spyware og lignende i å installere seg på maskinen.

MEN: etter å ha skiftet fra IE til opera ble Ad-watch fullstendig arbeidsledig (den hadde MYE å gjere under IE), så den er nå avinstallert...

Det er liten vits i å betale for Adaware når Microsoft Antispyware gjør samme nytten (mht. real time protection).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...