albions Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Wow koster penger, ikkje guild wars åssen er dette mulig. Viser guild wars reklame i spillet eller noe.
Chasseur Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Nei, det gjør ikke det. Noe av poenget der, er at når du quester, så spiller du alene. Ingen andre mennesker som spiller samtidig som deg. Slik unngår de mange kostnader. Hvis du skjønte det? Og, den her er feilpostet, men la gå..
Sponis Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Ja,når du quester i GW er du nesten alltid i instance med noken få andre, i WoW er det meir MMO.
MindTooth Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Guild_Wars Though often mistaken for an MMORPG, Guild Wars is officially classified as a CORPG, short for Competitive Online Role-Playing Game, a term coined by the developers. Guild Wars shares more in common with the Diablo series of action RPGs than traditional MMORPGs such as Ultima Online and EverQuest. Most notably missing is the "massive" component of MMORPGs, as Guild Wars does not support hundreds of players in gameplay, instead having instanced areas for small parties of players. "Guild Wars is not an MMORPG," said Jeff Strain (http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php(que)id=116815), producer of the game. Endret 6. mai 2005 av Birger_Nord
Sigga Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Etterhvert vil det komme "tileggspakker", eller chapters til GW, som man må ha hvis man ikke vil bli underlegen. Disse ville koste 400-500 kr.
Idioteque Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor folk uttaler seg om ting de tydeligvis ikke har peiling på. Man må IKKE ha tilleggspakkene til GW for å holde seg på samme nivå som andre folk. Forskjellen er at de med tilleggspakkene får flere områder, skills, raser og klasser, men de blir ikke kraftigere, bare annerledes, og får litt mer å velge mellom.
zbegra Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Det jeg lurer på er hvordan de skal greie å opprettholde forsvarlig support og service, folka som sitter å utøver disse tjenestene skal jo tross alt ha lønn osv. Det kommer også inn en del andre utgifter. Litt nyskgjerrig på hvordan dette fungerer i lengden, vanskelig for å tro at de overlever på spillsalg. Endret 6. mai 2005 av zbegra
martiva Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Blir ikke overraska hvis det etter hvert kommer tilleggspakker som man i teorien ikke må ha, men som i praksis blir nødvendige.
Idioteque Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Det jeg lurer på er hvordan de skal greie å opprettholde forsvarlig support og service, folka som sitter å utøver disse tjenestene skal jo tross alt ha lønn osv. Det kommer også inn en del andre utgifter. Litt nyskgjerrig på hvordan dette fungerer i lengden, vanskelig for å tro at de overlever på spillsalg. Penger er ikke alltid lik service, se på Blizzard f.eks. De kommer til å overleve på spillsalg og expansions. Battle.net f.eks, samme folka som utviklet det som lager Guild Wars, og det humper og går fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå