Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

d-link 624+ Problemer


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har D-Link 624+ får mye problemer i det siste, plutselig så starte den på nytt, eller når jeg står opp om morningen så får jeg ikke meg på nett "det står at jeg får ikke tilgang til nett"

Så jeg må gå å ta stømen av på d-linken så virker alt bra.

 

Jeg har iptelefon så derfår er det problemer får meg hvis den starter på nytt plutselig.

Endret av XuserX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Prøvd å oppdatere firmwaren på routeren? Det løser ofte problemer ;)

 

Se her:

 

http://www.dlink.no/?go=jN7uAYLx/oIJaWVUC7...UoUuejYaoayFA==

 

Edit: så ikke siste svar. Prøv med en annen router hvis du kan. Hvis ikke må du vel sende den til rep :(

 

Bruker du programmer som tar mye av linja di? Det hjalp for meg å sette limit på nedlasting i Shareaza og jeg har også D-Link. Jeg satt at Shareaza skulle bruke maks 80% av linjekapasiteten. Da slapp jeg også problemer med skurring på IP-telefonen jeg har fra Telio.

Endret av zacka
Lenke til kommentar

De gir ikke ut strømforsyninger lenger da dette egentlig ikke var problemet.

 

Men det er veldig viktig at routeren er satt riktig opp, vet om flere inkl meg selv som har hatt problemer med dette.

 

Men etter vi hadde besøk fra D-link med kurs osv, så var det endel småsaker man ikke var klar over...

Lenke til kommentar

Hvis det er så at D-link har kurs for hvordan du skal sette opp din trådløsrouter, så er jo dette stoff som de kan legge med i bruksanvisningen.

 

Hadde en 624+ som jeg brukte utrolig mye tid på, var ustabil og hadde hastighet som var helt ELENDIG.

Det med at den var ustabil fikk jeg omsider bort, fikk en beta Firmware fra D-link. Hastigheten ble ikke bedre, så i et øyeblikk av raseri, så ble routeren utsatt for mishandling. :whistle:

En 3Com 54mps ble kjøpt inn, og den har fungert helt upåklagelig. :thumbup:

 

For min del så er jeg ferdig med D-link.

 

askare

Lenke til kommentar

Satte opp 624+ trådløs router hos kjæresten min for noen måneder siden. Akuratt samme problem som beskrevet her. Nettet var ustabilt, og plutselig krasjet hele routeren! Ingen kontakt via kobber engang! Peste D-link, og de sendte ny strømforsyning. Virker bedre, men problemet er der fortsatt. Selve routeren bare krasjer fra tid til annen, og eneste løsning er å ta ut strøm, og sette inn igjen.

 

Håpløst å sette ett såpass dårlig produkt ut på markedet! :thumbdown:

 

Ferdig med D-links billig-routere i alle fall... bare søppel

Lenke til kommentar
Hei! Prøvd å oppdatere firmwaren på routeren? Det løser ofte problemer ;)

 

Se her:

 

http://www.dlink.no/?go=jN7uAYLx/oIJaWVUC7...UoUuejYaoayFA==

 

Edit: så ikke siste svar. Prøv med en annen router hvis du kan. Hvis ikke må du vel sende den til rep :(

 

Bruker du programmer som tar mye av linja di? Det hjalp for meg å sette limit på  nedlasting i Shareaza og jeg har også D-Link. Jeg satt at Shareaza skulle bruke maks 80% av linjekapasiteten. Da slapp jeg også problemer med skurring på IP-telefonen jeg har fra Telio.

Har også D-Link router.. Hvordan setter du opp denne til at spes progs bare skal bruke 80 % av linjekapasiteten?

 

.. eller er det en instilling i Shareaza ??

Endret av MacGyver1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...