Gå til innhold

Ny musematte? Hvilken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Steelpad S&S, syns den er helt utmerket - men det kommer an på hva du liker, fUnc sUrface er litt glattere, Icemat antageligvis enda glattere enn det igjen.

Skrevet

Hvilken mus har du og hvilke krav setter du til musematten? Stor/liten, glatt/ru, tøy/glass/metall? Har blant annet func og q-pad selv. Liker du tøymatter kan q-pad helt klart anbefales :woot:

Skrevet

Litt vanskelig å si før du svarer på spørsmålene mine lenger oppe. Det der er uten tvil en meget bra musematte, men vurder heller midisense versjonen med mindre du har svært liten plass på skrivebordet. Har den selv, og for meg er den akkurat passe stor.

Skrevet

Gamer musematter er oppskrytt. Denne er god nok i massevis. Det finnes også billige musematter med både glatt, og ruglete side. Genius Mouse Pad er og anbefale. Kan seriøst ikke kjenne forskjell mellom den og en hardcore gamermatte.

Skrevet (endret)

razer diamondback + q-pad (mid eller lowsens) er vel en bra kombinasjon ville jeg tro

Endret av Sandiz
Skrevet

JEG ville ikke kjøpt Icemat vertfall. Samme med Steelpad. For det første, bråker de en del, og for det andre er de ikke noe gode.

Selv har jeg en simpel musematte fra ikea til 10kr som er helt utmerket.

Skrevet

Sitter her med logitech MX510 og func 1030 surface.

passer veldig godt sammen.

Snur matten etter hvordan jeg føler jeg trenger den.

Kjøp heller mx518 som mus, siden den er med nyere teknologi og er bedre :)

Skrevet

RaZer DB Plasma og Corepad Magna @ databutikken.com

Bra kombinasjon, bruker det selv for øyeblikket.

razdbplasma.jpg

DB Plasma

Selv har jeg ikke prøvd denne matten, men den skal være veldig bra:

razxmat.jpg

Razer eXactmat

cpmagnablu.jpg

Corepad Magna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...