Gå til innhold

flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet!

Anbefalte innlegg

Skrevet
hva er ledig av avatarer nå ??

Se første post i tråden :yes:. Jeg tror at det kommer noen nye i nær fremtid. Det er noen fine farger i første post i tråden. Vær snill å post det i tråden når du har skiftet avatar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst... detta blir for latterlig, klarer ikke se forskjell på noen av dere nå jeg :shrug: mye lettere å gjenkjenne brukere ved avataren enn nick. Flodhest sin går fint, for han har hatt den en stund, men nå er det faenmeg en hel regnbue av brukere som har den ene og den andre fargen, umulig å huske hvem som er hvem... For ikke å snakke om hvor teit dette konseptet er :p

Skrevet
Seriøst... detta blir for latterlig, klarer ikke se forskjell på noen av dere nå jeg :shrug: mye lettere å gjenkjenne brukere ved avataren enn nick. Flodhest sin går fint, for han har hatt den en stund, men nå er det faenmeg en hel regnbue av brukere som har den ene og den andre fargen, umulig å huske hvem som er hvem... For ikke å snakke om hvor teit dette konseptet er :p

slett det inlegget med ein gang.

*du er sjalu* :cool:

Skrevet

Så, så, du kan være med i klubben du og. Her utelater vi ingen! :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...