Gå til innhold

to hånds våpen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller en warrior og kunne tenke meg å begynne bruke 2 hånds våpen. Jeg tenkte ikke så mye på dette i begynnelsen da jeg var mest konsentrert om andre ting. Hva må jeg gjøre at dette skal gå ann? Det er vel ikke bare warlocker som har denne egenskapen?

Håper noen vet og gidder å svare :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikke optimalt på en Warrior, siden du gjør mindre damage med Overpower/Execute/etc.

Edit: Du må være level 20 og ha "Dual Wield" ability.

Edit2: Min feil, trodde du ville bruke 2x en-hånds :blush:

Endret av Dandar
Skrevet

Han tenker vel på tohånds-sverd og slike våpen. Jeg vet ikke hvordan det er på alliance, men på horde-siden må du innom våpentrenerene i alle 3 storbyene for å lære alt. Du finner rett mann i en av byene :)

Skrevet

Ok, har prøvd å finne det hos våpentrenerne i Morrowind men fant ikke noe hos de. Trenerne fant jeg i "Old town". Er det kanskje noe som ikke blir tilgjengelig før på en høyere level?

Dual weld ability? Hvordan får jeg tak i den egenskapen?

Skrevet
Ok, har prøvd å finne det hos våpentrenerne i Morrowind men fant ikke noe hos de. Trenerne fant jeg i "Old town". Er det kanskje noe som ikke blir tilgjengelig før på en høyere level?

Morrowind?

Tror du får dual wield i lvl20.

Skrevet

Gå til treneren i Trade District :)

Skrevet

Hehe, mente selvfølgelig stormwind ja :blush:

Da får jeg jobbe meg videre til lvl 20 men mener å huske at jeg har sett noen warriors med to hånd sverd og med lavere lvl enn 20. Mulig jeg har sett feil da :D

Skrevet

Du trenger ikke å være lvl 20 for å bruke et sverd som krever 2hånd trening.

Dette er bare å kjøpe trening i SW, der kan du lære 2hånds skill.

Du må være lvl 20 for å bruke Dual-wield = 2 enhånds sverd/1 i hver hånd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...