Gå til innhold

Hva er det som kommer om 35 dager på Microplex???


88charlie

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-07-11 14:46, Mr.Hassan skrev:

Hei!

Fått tilbakemelding fra Microplex.no :


Hei <Namnet mitt>,


Hehe, ja jeg ser det er kommet fram mange gode forslag der (denne tråden det er sikta til .retta Mr.Hassan),

men vi vil ikke røpe så veldig med detaljer rundt dette da vi har

lagt ned en god del tid & penger i å utvikle/komme frem til dette dette produktet.


Jeg kan dog røpe at bokstavene som skimtes er fra esken til

produktet og er den del av setningen "The sound of silence" og

at "88charlie" er ikke langt unna med sitt forslag :smile:


--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

---------------------------------






Tipper det er noe så usannsynlig som ei stillegående Delta vifte. Les litt over, så forstår du det nok...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-18 13:34, CannoliBoy skrev:

Det som står på pulten min nå ser veldig lovende ut, spesielt når det ikke skal koste mer enn 400! Blir spennende å teste det.




 

Man kan jo finne geniale produkter for en 100, mens et kjøler som er stille til 400 kr er jo ingen revlosjon da. Er det ikke sikkert at det er noen kjøler da, men ut i fra bildene ser det ut som en kjøleribbe

Lenke til kommentar

Quote:


normal skrev (2002-07-14 23:22):

...er rimelig overbevist om at det er en cpu kjøler som går etter samme/lignende prinsipp som CPU Radiator ZEN, dog med bedre resultater håper og tror jeg :wink:


hvorofr jeg er så sikker?... tja.. får dere bare lure litt til
:grin:


 

Aha! Du har fått vite det av Microplex som du jobber hos, undercover. Jobben din går ut på å undergrave Neconnection.. >;D Neida! Sorry, men det var en liten djevel i meg som ikke klarte å motstå fristelsen. Bwahahahahaha!!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-20 00:59, MrA| skrev:

Det er et avansert kjølesystem som tar vann fra dassen og renser det og sender det gjennom PCn og ned i dassen igjen
:grin:
. Filteret må renses daglig!


 

Altså noe med innebygget Garbage Collection? :grin: :grin: :grin:

</geekmodus>

 

-yummy-

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-23 01:54, CannoliBoy skrev:

Jeg har nettopp testet kjøleren. For sin målgruppe er den absolutt verdt pengene.....


 

Da tipper jeg at målgruppen er de som prioriterer stillegående kjølesystem fremfor overklokkingsegenskaper!

 

La meg tippe nå:

En kjøleribbe uten vifte som gjør at det ikke forplanter vibrasjonsstøy eller viftestøy til resten av maskinen og ut i rommet! Kjøleribben gir gode resultater for de som ikke ønsker å overklokke CPU noe særlig!

Lenke til kommentar

Hm, dette virker nesten interessant. Men, ut ifra utsagnet - for sin målgruppe - så virker det ikke veldig lovende. Min datamaskin er en TB 1400, nå i soverværet begynner det å bli ganske varmt og den KAN henge seg pga romstemperatur på over 35...! Så jeg må klokke den ned litt og åpne kabinettet, om jeg absolutt vil være sikker på at den skal gå bra, og viftene bråker allikevel for å kjøle den ned. Så jeg tviler på at microplex klarer å løse mitt problem :/

 

For å si det sånn:

Et nytt produkt, so?

Er det norsk sier du...

JEG TAR TO! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...