Strategery Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Når jeg skal lage meg en CS film så bruker jeg et prog. som heter fraps Det eneste jeg trenger å gjøre er å trykke på ''F9'' for å begynne og avslutte filmen. Problemet er at når jeg starter filmen ved å trykke på ''F9'' er at det begynner å hakke og det er umulig å prestere noe bra. Hvordan blir jeg kvitt hakkingen slik at det går glatt?
Newt32 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Kjøper deg bedre maskin. Ehh.. nei Du bruker jo ikke Fraps MENS du spiller. Først tar du demo, så bruker du Fraps.
Rampage Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Når jeg skal lage meg en CS film så bruker jeg et prog. som heter frapsDet eneste jeg trenger å gjøre er å trykke på ''F9'' for å begynne og avslutte filmen. Problemet er at når jeg starter filmen ved å trykke på ''F9'' er at det begynner å hakke og det er umulig å prestere noe bra. Hvordan blir jeg kvitt hakkingen slik at det går glatt? Du skjønner at du IKKE kan recorde med fraps MENS DU SPILLER??? Men at du må recorde med record demoname i console evnt. hltv? Og så se den etterpå og recorde fra demoen med fraps, slik at du får det du vil ha?
Strategery Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Skal man ikke bruke fraps mens man spiller? Hvordan skal man gjøre det da? Kan noen gi en guide til en newbi?
Rampage Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Les ovenfor: Record "demoname" i consolen Viewdemo "demoname" i consolen Bruk fraps etter du har funnet fram noe du vil ha på en fragmovie eller noe. Og bare ta opp akkurat det du trenger med fraps. Siden råmaterialet fra fraps tar usaklig mye plass.
Strategery Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Har prøvd dette nå. - Record "demoname" i consolen, funket fint, den begynner og ''recorde'' - Viewdemo "demoname" i consolen, Viewdemo er et unknown command.?
Ksungam Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Har prøvd dette nå. - Record "demoname" i consolen, funket fint, den begynner og ''recorde'' - Viewdemo "demoname" i consolen, Viewdemo er et unknown command.? for å record record demonavn i console når du ikke vil recorde mer bare skriv stop i console for å spille den av skriv viewdemo demonavn i console så bruker du fraps til å recorde fra demoen
Strategery Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Har skønt dette nå. Completed demo, recording time 600.5, game frames 8289.] viewdemo demonavn Unknown command: viewdemo SE her, quote fra CSS.
Rampage Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 ah, ok, det funker i 1.6 ser du, spiller ikke source. men prøv dette da: Playdemo "demonavn"
Strategery Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 (endret) Funket fint i 1.6, men er det ingen som vet hvordan man gjør det i CSS? BTW: Det funket ikke, Rampage Ingen som vet hvordan jeg spiller av det jeg har recordet i CSS? Endret 4. mai 2005 av Mr. Freeman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå