Gå til innhold

Hva har skjedd med netshop?


Anbefalte innlegg

Hvorfor fikk jeg ikke med en sjokolade fra netshop har de slutta med det?

Jeg tror det har noe med hvordan de pakker varene på.

Når de pakker flere komponenter i 1 stor eske bruker de å legge med sjokolade oppi. Når de bare sender 1 komponent (for eksempel et skjermkort),så pakker de bare gråpapir rundt orginalesken. Det er rett og slett ikke plass til sjokoladen da.

 

Dette har jeg opplevd et par ganger selv.

stemmer dessverre ikke alltid det heller...

 

bestilte ca 10 komponenter...stor eske med mye papir og drit oppi...ingen sjokolade :(:p

Ja, det stemmer at det ikke altid stemmer ;) Jeg bestilte 2 stk. Seagate Barracuda 250GB NCQ S-ATA og et KOSS PortaPro headset (headsettet betalte broren min for) og jeg fikk ikke noe snop :cry:

Men det er jo ikke verdens undergang heller, men det er litt kjipt at jeg må sykle 6 km for å få litt snop mens jeg innstallerer komponentene ;)

Fra Vendur.no fikk jeg derimot en SYKT god slikkepinne (kjærlighet på pinne for de som fremdeles sier det) og det var en sponsorpakke! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor fikk jeg ikke med en sjokolade fra netshop har de slutta med det?

Jeg tror det har noe med hvordan de pakker varene på.

Når de pakker flere komponenter i 1 stor eske bruker de å legge med sjokolade oppi. Når de bare sender 1 komponent (for eksempel et skjermkort),så pakker de bare gråpapir rundt orginalesken. Det er rett og slett ikke plass til sjokoladen da.

 

Dette har jeg opplevd et par ganger selv.

stemmer dessverre ikke alltid det heller...

 

bestilte ca 10 komponenter...stor eske med mye papir og drit oppi...ingen sjokolade :(:p

Ja, det stemmer at det ikke altid stemmer ;) Jeg bestilte 2 stk. Seagate Barracuda 250GB NCQ S-ATA og et KOSS PortaPro headset (headsettet betalte broren min for) og jeg fikk ikke noe snop :cry:

Men det er jo ikke verdens undergang heller, men det er litt kjipt at jeg må sykle 6 km for å få litt snop mens jeg innstallerer komponentene ;)

Fra Vendur.no fikk jeg derimot en SYKT god slikkepinne (kjærlighet på pinne for de som fremdeles sier det) og det var en sponsorpakke! :thumbup:

Jeg gikk helt i bakken her når jeg fikk Hval sjokis fra Komplett.no..

Lenke til kommentar

Sikkert noen av pakkerne på Netshop som er snillere enn andre. Det sitter noen sure gamle gretne gubber der som hater ungdom og som en grusom hevn ikke legger sjokolade i pakken, men drops i stedet... eller i verste fall (skrekk og gru) ingen verdens ting bortsett fra det som er bestilt :!:

 

Ellers så er det sikkert bare det at de til tider går tom for sjokolade. Har nok en fornuftig forklaring alt sammen.

Lenke til kommentar

Tror det er han som har pakket skjermkortet mitt som rett og slett spist opp min sjokolade evt drops... For kompisen min fikk og han bestilte en disk bare.. :(

På sjokkisen var det et klistremerke og der stod det ... (takk for at du handler hos netshop)

Lenke til kommentar

Bestilte fra weekendtilbudet denne helgen. Fikk ikke noe godteri.

Jeg tok faktisk meg selv i å bli skuffet :blush:

 

Har alltid fått Lion sjokolade når jeg har bestilt med dem tidligere. Men som noen her på forumet sa, det kommer an på hvordan varene er pakket. Denne gangen var det bare gråpapir rundt original esken på varene jeg fikk. (mao. ikke plass til sjokolade)

 

Skal ha det i bakhodet neste gang jeg bestiller, bestille varer de ikke bare kan ha gråpapir rundt :D

Lenke til kommentar

Det gjelder ikke visse varer nei.

Jeg bor i Tønsberg og er svært ofte innom Netshop i Sandefjord og henter varer, da får jeg alltid sjokolade =) Fikk til og med sjokolade på en 24-20-pins ATX-overgang ;) Hehe.

 

Den ene gangen hadde jeg 3 ordrer jeg la inn etter hverandre, da jeg kom for å hente alle 3 noen dager etterpå, fikk jeg 3 sjokolader.

 

Så jeg tror det skyldes tomme sjokoladelagre eller svin på skogen hos de ansatte i Netshop :p

Lenke til kommentar
men dere som er kunder hos dem kan jo spørre support hos dem. ;)

Mail til support@netshop:

 

Kjære netshop

Hvorfor fikk jeg ikke med snop (Lion, drops, eller noe sånn) når jeg bestilte varer hos dere sist?

 

MVH

Ola Nordmann

 

:tease:

Bilr vel egentlig for dumt det, eller? På en annen side, så kan vi få et endelig svar, og avslutte denne diskusjonen :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...