pr0xy H4xx0r Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 WOOHOO eg har den som var 1100 i begynelsen og den er økte 2 ganger, noen som veit hvilken eg har, er det den 2mb inn? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) (...)mens eksisterende kunder får økte overføringshastigheter inneværende måned. Telenor, se her! ^^^^^^^^^^^^^ Kanskje noe de kan lære av ? Telenor har vel godt over 12 ganger så mange kunder så da tar det vel lengre tid da Tror jeg leste en plass at Telenor hadde 500.000 ADSL kunder, og hvis NGT kan fikse oppgradering på en måned, så burde vel Telenor (som er større en NGT) kunne komme med noe bedre enn "... linjene vil bli oppgradert innen 2005". Nå har vel også Nextgentel passert 100000 brukere.^-- ikke umulig Endret 3. mai 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
wn Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Ifølge pressemelding får eksisterende kunder økt hastighet i løpet av inneværende måned, dvs mai. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Yes,yes,yes Dette blir konge! 3Mbit:D Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Jaja, jeg sitter å ruger på Canaldigital 1250/256 for 550,- i mnd. Sendte mail og spurte om de kom til å sette opp hastighetene, fikk til svare at dette visste de ikke. Spørsmålet er da, gidder jeg vente på at de får ut fingern eller bør jeg bare skifte til noen som faktisk er litt aktive ie NGT, eller andre? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Kult, hadde det ikke hvert for at jeg sitter på en JÆVLA surf linje! Lenke til kommentar
Mez Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Nextgentel har vel utstyr i sentralen som allerede takler disse hastighetene, og kan lett styre dette fra "kontoret"? Mens når jeg snakket med Telenor på telefon, så sa de at de måtte ha folk i sentralen for å sette opp de nye hastighetene. Så det er nok det som tar tid. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Ahh, gøy! Startet for noen år siden med 700 inn.. og nå skal det plutselig bli 4000+ Skal ikke klage akkurat. Er det sagt når denne hastighetsøkningen trer i kraft? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Nextgentel har vel utstyr i sentralen som allerede takler disse hastighetene, og kan lett styre dette fra "kontoret"? Mens når jeg snakket med Telenor på telefon, så sa de at de måtte ha folk i sentralen for å sette opp de nye hastighetene. Så det er nok det som tar tid. Tviler på at de må ut til sentralen. Forrige gang telenor kjørte opp hastighetene sine var det gjort på et blunk Dette var da live-support-saken som gjorde det for meg. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Så bra så bra, danser rundt og hopper. Hadde før 2600/640 nå 4200/600. Det er en rar ting, hvorfor senker de uploaden?? Tviler på at de senker utfarten, tror nok bare de tar høyde for overhead. Mente egentlig at uploaden blir propersjonalt senket til downloaden igjen. WHY WHY WHY?? Kan de ikke få en upload som er 1/3 av downloaden. Inte bra. Sorry for min ikke alt for klare post som var skrevet i lykkerus. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 får 4200 Kbps nå.... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Igjen NGT <- Startet med 1024 i sin tid, får nå 3000 - Betaler fortsatt det samme! Er en grunn til at jeg har hatt NGT siden den dagen sentralen ble oppgradert der jeg bor - I'm loving it... Keep up the good work!! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Enkelte av uthastighetene har blitt satt NED! Lenke til kommentar
tryll Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Har fått en mail fra bluecom at de kommer med en pressemelding med noe lignende snart også :-) Blir spennende for meg som bluecom kunde vertfall Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Enkelte av uthastighetene har blitt satt NED! Nei, de blir ikke satt ned. Les hele artikkelen så skjønner du at de tar nå høyde for overhead på utlinja også. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Enkelte av uthastighetene har blitt satt NED! Nei... Det har de ikke... Hvis du leser artiklen litt bedre før du klager finner du ut hvorfor... Ut-hastighetene benevnes nå netto (tidligere brutto) Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Så ikke den gitt, liten skrift [GDI]Raptor : Ja, Typhon forklarte dette før deg Endret 3. mai 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 4.2mbit =D *juble* Lenke til kommentar
Royal Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Dette var over all forventing, såpass økning i download. Hadde satt mer pris på høyere upload og lavere download, men man kan da ikke klage på dette. Bra jobba NGT Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 3. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2005 Og som vanlig har de ikke gjort en dritt med SHDSL. Er så utrolig misfornøyd med dette produktet. Dyrt, treigt og dårlig. Avventer utvidet avtale mellom jobben min og NGT om ADSL 2+ så blir det vel det, tenker jeg! I hvertfall møkkalei SHDSL fra NGT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå