Gå til innhold

"Flurry" med Warrior?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå blitt lvl35 med min Warrior og kan endelig begynne å sette talentpoengene mine på "Flurry"! :D

Men er denne egentli så veldig bra?

Ser at på 1/5 så har den 10% Increased attack speed på de 4 neste slag etter crit, og på 2/5 så stiger den med 5%

Hvis jeg maxer ut denne vil jeg da bare få 30%?

Hadde egentli håpet på 50% tilsammen :D

Men det hadde kansje blitt litt for bra?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg vil anbefale deg å kjøre 31 points på arms, og 20 på fury. da får du en meget god pvp build. men det er en del warrior som kjører flurry specc også. er ikke helt sikker på hvor bra det er, men min anbefaling er 31/20 med en treg øks......

btw: er lvl 52 warrior selv

se her: http://wowvault.ign.com/View.php?view=Temp...lect_id=Warrior

må vel prøve å respecce senere da ;)

har tatt alle poengene på Fury til nå, så har 25 points der..

Men ser at det fungerer ganske bra i pvp foreløpig og da :D

Skrevet

Satser på Mortal Strike på lvl 40 på min warrior jeg (31 poeng).

Flurry er vel best med et litt hurtig våpen og ikke store tunge greier med attack speed opp mot 4 sec. Shaman versjonen er ihvertfall glimrende på våpen med speed rundt 2-2,5 sec.

Skrevet

Har for øyeblikket "Bloodpike" som våpen, den har 3.20 i speed.

Med 30% Flurry så vil jeg komme nesten ned på 2.15 elns.

burde ikke det bli ganske bra da? med tanke på at den har ganske høy damage, og med ca. 1sec raskere slag, burde den jo bli ganske dødelig :D

eller?

Skrevet (endret)

Du har vel enrage også da? Konge skill :D

Selv går jeg for den såkalte "Cookie-cutter" builden (31/20) :p

Jeg får da bla. Mortal Strike, Axe Specialization og Enrage :> (+40% dmg the next 4 swings after beeing victim of a critical strike.)

Enda en rogue killer ^^ Oppe i 15% critchance nå, 18% i zerkerstance :love:

Endret av M@R7!N
Skrevet
Flurry er vel best med et litt hurtig våpen og ikke store tunge greier med attack speed opp mot 4 sec. Shaman versjonen er ihvertfall glimrende på våpen med speed rundt 2-2,5 sec.

Jo tregere våpen jo mer ekstra dmg får du.

Skrevet (endret)

Det er jo klart at jo treigere våpenet er, til bedre virker flurry. Har du et våpen med 4sec hastighet, får du 1.2 sec raskere våpen på flurry, mens på et 2sec våpen kutter du bare hastigheten med 0,6 sec. En arcanite reaper med 2.66 speed og en heldig windfury med crit slår hardt ;)

Det bunner vel ut i om du foretrekker jevn og rask skade, eller noen sinnsyke slag av og til.

Edit: Shaman sin flurry bugger noe alvorlig med windfury, og dette gjør at om du får windfury mens du har flurry forsvinner flurry etter 1 slag. Rockbiter eller frostbrand synes jeg derfor er bedre til grinding, mes windfury fortsatt er overlegent til PvP ;)

Endret av likferd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...