B4stian Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Jeg og klanen (min 6 stk.) trenger BNC's (bouncer), noen som vet om hvor man kan få det? Eller noen krav?
Martin A. Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Regner med at dere da er på Quakenet. Og de fleste gratis-shell leverer IPv6, noe jeg ikke er sikker på om det er noen servere på Quakenet som støtter. Og skulle du hatt 6 tilkoblinger mot Qnet fra samme ip (med IPv4) er det nok store sjanser for at dere ville blitt møtt av en G-Line. Men hvorfor skal dere ha det? Har dere virkelig brukt for det, når man har noe så fint som "L" og "Q".
B4stian Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 Er på quakenet ja, vi har L, men vil ha bnc's for å lage idledeals...
Martin A. Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det kan by på problemer. Hadde dere vært på EFnet hadde det ikke vært noe problem. Ettersom man finner free-shell overalt. Men, www.novanett.no leverer shell til 150,- året per person. Da vil du få en egen IP-adresse. Og en fin oppetid, etter hva jeg har hørt.
B4stian Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 Hmm... skulle helst hatt noen gratise da...
Gjest Slettet-df17e Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Hmm... skulle helst hatt noen gratise da... Ingen ting her i liver får man gratis Men blås støvet av din gamle pc du finner på loftet, sett så opp en linux distro på den å du kan sette opp din helt egne bnc Er på quakenet ja, vi har L, men vil ha bnc's for å lage idledeals... Hva skal man med idlere ? Er ikke meninga med irc att man skal snakke med andre ? "Hei, vil du idle på kanalen min så idler jeg på din" Bare teit spør du meg, men det er meg da
Bluebeans Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Jo flere idlere desto lengre tiss. Og ja, idledeals er teit. Enten må du betale, eller finne noen som sponser ut. Følg litt med på de store kommersielle kanalene, så dumper du nok over en amsg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå