jebus2 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Vel, det er utrolig irreterende å avtale og sånt iblandt. Men dette utstyret xfire er helt geinalt. Den viser hvem som spiller hva og ikke spiller. Alle dere som spiller Guildwars last gjerne ned denne greia og legg inn brukernavn. phxcurlyp er da min. Mye lettere å avtale quest på denne måten.. istedet for å løpe rundt i old ascalon som en gal. (Unnskyld om posten ikke passer inn, viste ikke helt hvor den skulle plaseres )
~Alex~ Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 veldig enig, det finnes Xfire tråd her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4101479
SGE7000 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) det er da en x-fire tråd fra før??? EDIT: to sek for sent Endret 2. mai 2005 av SGE7000
Rofle01 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Kan vi ikke bare stappe inn ID her? så kan vi finne de som spiller GW og ikke alle de andre! ID: Rofle01
hasuwest Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Men kunne vært greit å samlet Guildwars spillerene på en og samme tråd også, den andre begynner fort å bli ganske lang..
SGE7000 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 tja, hadde vært smart å samle alle gw-brukere i en tråd ja! er firebird7000 i xfire
Chasseur Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 zyfex er meg. Bare synd jeg ikke har en operativ pc siden skjerkortet har knela, men vi får se..
Selvbyggern Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hva med The all seeing eye, like genialt det, om ikke bedre. http://www.download.com/The-All-Seeing-Eye...4-10197471.html
Chasseur Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Men nå handler tråden her om X-fire, ikke the-all-seeing eye.
Mr.Garibaldi Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Men nå handler tråden her om X-fire, ikke the-all-seeing eye. Alternativt kan man jo benytte seg GW's innebygde Friends system som også holder styr på hvem av vennene dine som er online eller ikke, og gir deg mulighet til å sende meldinger med hverandre... (Ville merket denne som OT, hvis den ikke hadde Guildwars i topic, og sånn sett er relevant
Chasseur Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 ja, det er samme system som battle.net? Det er jo samme utviklere.. Men på xfire kan du også briefe med at du har spilt i 60 timer denne uken.. Om å gjøre å være mest nerd..
Morfiril Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 morfiril på xfire. Eg er hypp på noen quests av og til.
jebus2 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Skrevet 2. mai 2005 (endret) Ja, jeg så det var en Xfire tråd... Men så er det veldig veldig mange gamere ;p Uansett, å samle Guildwars folka litt kan lønnes ekstremt! Særlig utover i Guildwars. Jeg kan ikke avsky å løpe rundt i Old Ascalon distriktene og lete etter snille folk som er hyggelig å omgås samtidig som de har litt gaming skills. Mye lettere å føre samtaler med Nordmenn menst man slakter litt Charrs. I og med, vi nordmenn er overlegne i MMORPG EDIT: Friend systemet er jo supert det og! Vi kan muligens sette det opp og. Vel, "Curlyp Of Phoenix" Endret 2. mai 2005 av jebus2
Laserlasse Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hater å spille med nordmenn De er omtrent like ille som tyskere og franskmenn på å bable på norsk i global chat. Det er noe av det verste som finnes! Måtte flytte til amerikanske servere for å unngå det, det er så forbanna irriterende når folk ikke kan holde seg til et felles språk Edit: Selvfølgelig, ikke noe imot å snakke på norsk på lag-kanal, men alt mulig babbel i global chat provoserer meg voldsomt. Endret 3. mai 2005 av cetram
FenrisC0de Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hater å spille med nordmenn De er omtrent like ille som tyskere og franskmenn på å bable på norsk i global chat. Det er noe av det verste som finnes! Måtte flytte til amerikanske servere for å unngå det, det er så forbanna irriterende når folk ikke kan holde seg til et felles språk Edit: Selvfølgelig, ikke noe imot å snakke på norsk på lag-kanal, men alt mulig babbel i global chat provoserer meg voldsomt. tusen takk! Er helt 100% enig. Prøver som oftest å unngå nordmenn på alle type MMORPG's. Melder meg alltid inn i internasjonale guilder osv. men Xfire ID er ihvertfall elrohiri er W/E13 akkurat nå
Morfiril Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Min uskrevne regel som jeg følger. Global/Public chat = Engelsk | Privat chat = Det man kan ønske. Ikke noe problem syntes jeg. Så lenge public er engelsk
jebus2 Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Jah, global chat burde det være en regel hvor man bare kan snakke Engelsk. Men mange tyskere/franskmenn/spanjoler kan jo bli litt lurt av at man faktisk kan spille spillet på spansk/fransk/tysk. Selv er jeg på internationale servere hvor det meste bare er engelsk... Og vanligvis når jeg ser slikt sier jeg are Ich killed nein monsters. Da begynner de å slenge til meg i privaten. Uansett irreterer det.. Veldig. Men om man er et norskt party som løper rundt forventer jeg ikke akkurat at hver og en skal snakke engelsk da.. hallo.. Og det å snakke språk som andre ikke forstår på global skjønner jeg ikke stort av heller... Da bruker jeg heller "whisper" om det er nordmenn jeg ikke er i party med som jeg vil snakke med... Så det..
Chasseur Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Ja, nordmenn er like ille som franskemenn, men ikke som tyskere. Men uansett. Men min regel er: Møt alle med åpent sinn. Bryter de regler, gi dem en sjangse till Bryter de regler andre gang, instant kick/squlech osv. Fungerer fint for meg ^^
SGE7000 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Og folk som ikke skal si noe om topic, men bare disse tyskere og franskmenn, kan slutte med det og poste on topic i stedet ^^ In yo facesss, zyfexss
TST Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 veldig enig, det finnes Xfire tråd her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...33;entry4101479 Denne stenges.
Anbefalte innlegg