Gå til innhold

Guildwars - xfire - La oss nordmenn gå sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, det er utrolig irreterende å avtale og sånt iblandt.

Men dette utstyret xfire er helt geinalt.

Den viser hvem som spiller hva og ikke spiller.

Alle dere som spiller Guildwars last gjerne ned denne greia og legg inn brukernavn.

phxcurlyp er da min. :)

Mye lettere å avtale quest på denne måten.. istedet for å løpe rundt i old ascalon som en gal.

(Unnskyld om posten ikke passer inn, viste ikke helt hvor den skulle plaseres ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men nå handler tråden her om X-fire, ikke the-all-seeing eye.

Alternativt kan man jo benytte seg GW's innebygde Friends system som også holder styr på hvem av vennene dine som er online eller ikke, og gir deg mulighet til å sende meldinger med hverandre...

(Ville merket denne som OT, hvis den ikke hadde Guildwars i topic, og sånn sett er relevant :)

Skrevet

ja, det er samme system som battle.net? Det er jo samme utviklere..

Men på xfire kan du også briefe med at du har spilt i 60 timer denne uken.. Om å gjøre å være mest nerd.. :)

Skrevet (endret)

Ja, jeg så det var en Xfire tråd... Men så er det veldig veldig mange gamere ;p

Uansett, å samle Guildwars folka litt kan lønnes ekstremt! Særlig utover i Guildwars.

Jeg kan ikke avsky å løpe rundt i Old Ascalon distriktene og lete etter snille folk som er hyggelig å omgås samtidig som de har litt gaming skills. :p

Mye lettere å føre samtaler med Nordmenn menst man slakter litt Charrs. :D

I og med, vi nordmenn er overlegne i MMORPG :cool:

EDIT: Friend systemet er jo supert det og! Vi kan muligens sette det opp og.

Vel, "Curlyp Of Phoenix" :)

Endret av jebus2
Skrevet (endret)

Hater å spille med nordmenn :(

De er omtrent like ille som tyskere og franskmenn på å bable på norsk i global chat. Det er noe av det verste som finnes! Måtte flytte til amerikanske servere for å unngå det, det er så forbanna irriterende når folk ikke kan holde seg til et felles språk :(

Edit: Selvfølgelig, ikke noe imot å snakke på norsk på lag-kanal, men alt mulig babbel i global chat provoserer meg voldsomt.

Endret av cetram
Skrevet
Hater å spille med nordmenn :(

De er omtrent like ille som tyskere og franskmenn på å bable på norsk i global chat. Det er noe av det verste som finnes! Måtte flytte til amerikanske servere for å unngå det, det er så forbanna irriterende når folk ikke kan holde seg til et felles språk :(

Edit: Selvfølgelig, ikke noe imot å snakke på norsk på lag-kanal, men alt mulig babbel i global chat provoserer meg voldsomt.

tusen takk! Er helt 100% enig. Prøver som oftest å unngå nordmenn på alle type MMORPG's. Melder meg alltid inn i internasjonale guilder osv. men Xfire ID er ihvertfall elrohiri

er W/E13 akkurat nå

Skrevet

Min uskrevne regel som jeg følger. Global/Public chat = Engelsk | Privat chat = Det man kan ønske. Ikke noe problem syntes jeg. Så lenge public er engelsk

Skrevet

Jah, global chat burde det være en regel hvor man bare kan snakke Engelsk.

Men mange tyskere/franskmenn/spanjoler kan jo bli litt lurt av at man faktisk kan spille spillet på spansk/fransk/tysk. Selv er jeg på internationale servere hvor det meste bare er engelsk... :)

Og vanligvis når jeg ser slikt sier jeg are

Ich killed nein monsters. :whistle:

Da begynner de å slenge til meg i privaten.

Uansett irreterer det.. Veldig. :)

Men om man er et norskt party som løper rundt forventer jeg ikke akkurat at hver og en skal snakke engelsk da.. hallo.. Og det å snakke språk som andre ikke forstår på global skjønner jeg ikke stort av heller...

Da bruker jeg heller "whisper" om det er nordmenn jeg ikke er i party med som jeg vil snakke med... Så det..

Skrevet

Ja, nordmenn er like ille som franskemenn, men ikke som tyskere. Men uansett. Men min regel er:

Møt alle med åpent sinn.

Bryter de regler, gi dem en sjangse till

Bryter de regler andre gang, instant kick/squlech osv.

Fungerer fint for meg ^^

Skrevet

Og folk som ikke skal si noe om topic, men bare disse tyskere og franskmenn, kan slutte med det og poste on topic i stedet ^^

In yo facesss, zyfexss

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...