-jH Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Siden Honor System er ganske nytt, så er det jo naturlig at det er mange spørsmål. Har selv forstått meg på det meste av det, men det er en ting jeg ikke aner.. Hvor mange honorable kills må man egentlig få for å klatre på rangs-stigen?
Gjest member-60584 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 handler om CP ikke HK..... er en % del av alle i din faction.. ikke et fast antall...
JoeDohn Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det kunne du vel ærlig talt ha finni ut hvis du hadde lest litt i de andre store trådene her, og ikke minst hvis du hadde lest tråden om emnet som nå er linket på hovedsida på wow-EU-sidene. Det kommer ikke an på kvantitet, det kommer an på kvalitet. Det er ikke HK's som gjør at du stiger i gradene, det er CP's. Dess mer du ødelegger for den motsatte faksjonen på egen hånd, dess mer CP's får du. Ganking lønner seg kun på kort sikt, og skulle noe annet vise seg å være sant så kommer nok Blizzard til å fikse den saken relativt fort. CP's er veldig komplisert utregna, men det går mye på det at dess mer DU bidrar til å drepe en fiende, dess mer får DU tilbake. HK's derimot kan jo bare tikke inn i f.eks. et raid, selv om du ikke gjør så veldig mye. Du får alltid en liten del av CP'ene, men dess mer aktiv du er, dess bedre belønna blir du. En annen ting er selvfølgelig det at dess mer PvP-action det er i din faksjon på din server, dess mer aktiv må du være for å kunne stige i grad.
Jan Åge Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det er det som er problemet. Uvitenhet. Folk som blir ganket med en gang de lander ved Gryphon rideren: De gir ikke fra seg noe CP! De er immun mot det i kort tid etter landing. Samme gjelder vel ved porting fra en instance server.
SimenNor Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Er en ting jeg lurer på, hvis jeg feks har 36000CP og får feks 36000 CP neste uke, er de poengene fra forrige uke like mye verdt som de fra siste uke?
Noldus Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 men hvordan blir det for oss prester? jeg kommer til å gjøre fint lite skade i et raid, ettersom noen også må heale...
JoeDohn Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Er en ting jeg lurer på, hvis jeg feks har 36000CP og får feks 36000 CP neste uke, er de poengene fra forrige uke like mye verdt som de fra siste uke? Men les, da. :\ Det kommer helt an på hvor aktive alle andre er! Så nei, det trenger ikke nødvendigvis være sånn.
SimenNor Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) men hvordan blir det for oss prester? jeg kommer til å gjøre fint lite skade i et raid, ettersom noen også må heale... Du kan gå shadowpriest som er nest best etter mage etter min mening. Jeg er shadowpriest på EU-Silvermoon og er den med mest CP på hele serveren. Beste er å gå i gruppe med en annen priest og to/tre mage/warlocks og få dem til å ta aoe mens priestene healer. På det har jeg tjent opptil 15000CP på en dag. Du burde ikke gå i raid for det tjener du altfor lite på. Enten shadowpriest solo eller da gå i gruppe med mage og warlock som sagt. Men les, da. :\ Det kommer helt an på hvor aktive alle andre er! Så nei, det trenger ikke nødvendigvis være sånn. Verste er at du ikke skjønner hva jeg mener for svaret til spørsmålet er enten ja eller nei. Har prøvd å lese http://www.wow-europe.com/en/pvp/pvp-article-part2.html flere ganger men står ikke nøyaktig svar på det der. Det jeg lurer på er hvis jeg får 36000 CP uke 1 og 36000 CP uke 2, slår jeg da en som har fått 10000 CP uke 1 og 60000 CP uke 2? Om CP fra de forrige ukene teller like mye som siste uke. Endret 2. mai 2005 av SimenNor
Keylar Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det er det som er problemet. Uvitenhet. Folk som blir ganket med en gang de lander ved Gryphon rideren: De gir ikke fra seg noe CP! De er immun mot det i kort tid etter landing. Samme gjelder vel ved porting fra en instance server. Chillwind Gryphon er så inn i skogen campa på min server av rogues som bare sitter og venter på at folk skal lande så blir dem jumpa av 6-7 rogues .
MrLee Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 CP blir reset HVER UKE d.v.s. var du COmmander general deluxe uke 1, så må du likevell sloss mer enn alle andre for å få samme rang uke 2. Prester som er i grupper får like mye CP som resten av gruppa får, selv om de bare healer. CP blir tildelt på samme måte som XP...gruppa teller som en enhet... Prester utenfor grupper som bare healer random folk som sloss får 0 poeng for å heale.
Shruggie Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hvorfor tror alle de er eksperter på dette området? Les manualene og FAQene, og finn ut hva som faktisk er sant. Honorrank resettes ikke, men synker sakte men sikkert hvis du slutter å spille, eller bare blir dårligere
SimenNor Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Har prøvd å lete igjennom en rekke forum og faqs nå. Det virker ut som ikke blizzard vil fortelle oss hvor mye "contribution points" fra tidligere de ukene er verdt for ranken. Så i ett av forumene hvor en ansatt i Blizzard skrev følgene: Contribution Points are converted (through a complex system which I will not share too much details on) to Honor Points. These points are carried on through the weeks, and you need to build these points to get to the high ranks. Så CP fra de forrige ukene teller, men spørsmålet er hvor mye. Jeg håper ihvertfall at det teller endel fra de tidligere ukene så man ikke går altfor fort ned i ranks igjen.
Norts Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 De teller like mye hver uke, som nevnt tidligere teller det som XP. Skulle noen hoppe inn i honor systemet etter 2 uker med pause vil den personen gå hurtig opp hvis denne satser på honor, da man får mye mer honor av å drepe høyere ranks. Blir akkurat som rest bonus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå