Gå til innhold

Kreditt til microplex!


Anbefalte innlegg

Jeg hadde kjøpt meg Lian Li, og da det kom var jeg overlykkerlig, jeg monterte alt og var fremdeles veldig glad, men så så jeg noen små riper i lakken på sidedørene, i den "knekken" rett før "slutten" av døra mot fronten. Alle ville vel ikke ha klagd på dette, men det gjorde altså jeg, siden jeg er "litt" perfeksjonist på ting... :blush:

 

Det ble litt tull på kundenummer og sånt, men ellers var alt helt topp, microplex har sent meg nye sidedører som kommer til meg i morra!

 

All Hail Microplex!

 

Hilsen gla kunde

 

Terje

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener å huske at det ble en del krangling når de fant ut at komplett solgte Lian Li billigere en Microplex. På sidene til Lian Li stod det faktisk at komplett ikke var godkjent for salg av Lian Li elns :ermm:

Det var vel ikke derfor det ble bråk i det hele tatt hvis du leser hele tråden, og som sagt her. - Lave priser = dårlig(ere) service. - hvis noen tror at det går an å holde superlave priser og gi superbra service i all evighet så burde de kanskje tenke på å bidra litt til perpetum mobile prosjektene som foregår rundtom i verden.

Lenke til kommentar
Mener å huske at det ble en del krangling når de fant ut at komplett solgte Lian Li billigere en Microplex. På sidene til Lian Li stod det faktisk at komplett ikke var godkjent for salg av Lian Li elns :ermm:

Det var vel ikke derfor det ble bråk i det hele tatt hvis du leser hele tråden, og som sagt her. - Lave priser = dårlig(ere) service. - hvis noen tror at det går an å holde superlave priser og gi superbra service i all evighet så burde de kanskje tenke på å bidra litt til perpetum mobile prosjektene som foregår rundtom i verden.

Uansett så lovte komplett full garanti og support på kabinetter kjøpt hos dem, og jeg tror ikke komplett har så mye dårligere service enn microplex.

Lenke til kommentar

Microplex er kremen, enkelt og greit. Ekstra fint for meg, 10 min med kjøring og jeg har tilgang til å kjøpe alt de har på siden, portofritt og alt. De svarer gjerne på noen kjappe spørsmål mens du er der, og tar vare på deg. Virkelig bra kundeservice.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Støtter rosen til Microplex..

Mulig at de er noe dyrere enn enkelte "Rema webshops" på visse typer varer, men nå må man huske på at Microplex har ett unikt godt vareutvalg for oss "entusiaster".

Det *koster* å ha ett slik rikt utvalg.. og inneha kompetanse på dette.. Det ville være synd og skam at f.eks. Komplett skulle "konke ut" Microplex på konkurranse på gitte varer (som er uviktig for Komplett, men viktig for en liten spesialist-webshop som Microplex)..

Nå tror jeg ikke mitt "hjertesukk" over har noe for seg.. Det er bare å se på matvarebransjen og elvarebransjen for å se at Ola Dunk vil handle ett lite snevert vareutvalg billig fra store salgshaller... :) (Det gjelder forvørig alle "vestlige" kommersielt "vellykkede" land det da)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...