Gå til innhold

Talent point på rogue?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Litt off topic men gadd ikke ta meg bryet om å lage en ny tråd...

Hvor mye armor har en rouge på lvl30-35?

Bare sånn ca. snitt eller noe sånt..?

Kommer egentlig helt an på, om han bruker enchants på equip eller leather kits. Om han bruker leather kits vil jeg anta rundt 800 armor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruke combo points på Expose Armor i PvP? Det er lite vits i Expose armor før man har 5 points, og hvorfor bruke på det? Da tar jeg heller rupture, siden armor ikke har innvirkning på det.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jerre, skal du gå rundt og eie warriors eller? :p Rogue < Warrior anyday, spesiellt i pvp (ikke duell)

Med min altaltalt rogue går jeg 17/21/13, konge build :) Ligger en post på det offisielle wow forumet. Langt ned i combat pga dagger spec (ja, dette er 2xdagger build)

Skrevet
Hvis han får inn slag og spesielt hvis han har raske våpen så heller han igrunn bare bensin på bålet, du har enda 19 sekunder med omkring 90% dodgechance og 45% for å få combopoint hver gang du dodger. Dette er foreløpig builden jeg beveger meg mot.

:dontgetit:

Om roguer seriøst bruker taktikker som dette, er det jammen ikke rart de detter som fluer for min warrior. 90% dodgesjanse? herregud..

Skrevet
Hvis han får inn slag og spesielt hvis han har raske våpen så heller han igrunn bare bensin på bålet, du har enda 19 sekunder med omkring 90% dodgechance og 45% for å få combopoint hver gang du dodger. Dette er foreløpig builden jeg beveger meg mot.

:dontgetit:

Om roguer seriøst bruker taktikker som dette, er det jammen ikke rart de detter som fluer for min warrior. 90% dodgesjanse? herregud..

mot alle andre skal det funke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...