Sheel Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Litt off topic men gadd ikke ta meg bryet om å lage en ny tråd... Hvor mye armor har en rouge på lvl30-35? Bare sånn ca. snitt eller noe sånt..? Kommer egentlig helt an på, om han bruker enchants på equip eller leather kits. Om han bruker leather kits vil jeg anta rundt 800 armor.
Lacim Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Bruke combo points på Expose Armor i PvP? Det er lite vits i Expose armor før man har 5 points, og hvorfor bruke på det? Da tar jeg heller rupture, siden armor ikke har innvirkning på det.
M@R7!N Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Jerre, skal du gå rundt og eie warriors eller? Rogue < Warrior anyday, spesiellt i pvp (ikke duell) Med min altaltalt rogue går jeg 17/21/13, konge build Ligger en post på det offisielle wow forumet. Langt ned i combat pga dagger spec (ja, dette er 2xdagger build)
Maynard James Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 se her : Rouge guide. 3 forskjellige builds osv. mye stash til om rouge Rogue_Guide.doc
likferd Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hvis han får inn slag og spesielt hvis han har raske våpen så heller han igrunn bare bensin på bålet, du har enda 19 sekunder med omkring 90% dodgechance og 45% for å få combopoint hver gang du dodger. Dette er foreløpig builden jeg beveger meg mot. Om roguer seriøst bruker taktikker som dette, er det jammen ikke rart de detter som fluer for min warrior. 90% dodgesjanse? herregud..
chokke Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hvis han får inn slag og spesielt hvis han har raske våpen så heller han igrunn bare bensin på bålet, du har enda 19 sekunder med omkring 90% dodgechance og 45% for å få combopoint hver gang du dodger. Dette er foreløpig builden jeg beveger meg mot. Om roguer seriøst bruker taktikker som dette, er det jammen ikke rart de detter som fluer for min warrior. 90% dodgesjanse? herregud.. mot alle andre skal det funke
JPNord Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Warriors med reaper "grøsse" Jeg liker ikke warriors med det våpenet der (spiller rogue selv)
Sir Zu Zwat Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Warriors med reaper "grøsse" Jeg liker ikke warriors med det våpenet der (spiller rogue selv) Arrosiach, 2 stikkord for å slå Warriors med reaper Stun Crippling
JPNord Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Joda, det går an har ikke sagt det Men at de er vanskelige, det er det ingen tvil om, kanskje noe av det verste en rogue kan møte på?
Sir Zu Zwat Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Joda, det går an har ikke sagt det Men at de er vanskelige, det er det ingen tvil om, kanskje noe av det verste en rogue kan møte på? Japp, men fult mulig å ta dem =)
JPNord Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Selvsagt, men jeg velger heller en warlock eller en annen cloth-user når jeg velger targets i Battlegrounds
Sir Zu Zwat Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Selvsagt, men jeg velger heller en warlock eller en annen cloth-user når jeg velger targets i Battlegrounds Neh, Druid er som oftest det letteste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå