Gå til innhold

Pladin mount bilder, post dei her

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rundt 400g må du ut med for å få det du trenger til questen på Ravencrest atm. Prisene har tapt seg litt, fikk 1g for 1 Arthas Tear for 4-5 dager siden.

Nei, man trenger mye mer, kan ramse opp de tingene jeg husker:

40 runecloth (eneste ingrediensen jeg hadde, 2-3g)

6 Arcanite Bars (går for rundt 45g på Burning Legion)

10 Arthas' Tears (går for ca. 1g hver)

5 Stratholme Holy Water vials (gratis, men krever en tur eller tre til Strat)

150g til questegiveren

Allerede her er vi oppe i ca. 450g, men dette er ikke eneste questet vi måtte gjøre

150g til annen questgiver

Azerothian Diamond (15-20g på min server)

Pristine Black Diamond (tidligere 100-125g, nå 175-200g)

50g til enda en questgiver

1.20g til noe horse-feed

Altså slik prisene er nå (på min server), er totale kostnader ~950g. Dette i tillegg til tidskrevende quester.

Dette er siste questen forresten

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så å si at warlocks/palas er "late jævler" er rett og slett bare et utsagn fra en som ikke vet bedre.

Late jævler var ment som et utrykk over at de skulle få ting billigere, det var det som var saken. Dessuten startet jeg med mine whinekuler på grunnlag av at paladins får en hest på lvl 40 (Warlocks også forsåvidt, men de har jo en "grunn" for å få den) imens vi andre må spinkle og spare for å skaffe seg en. Dessuten ser den jo mye fetere ut enn en stygg gammel pinto :D

Skrevet

Skjønner meg enda ikke på folk som sier at paladins ikke er brukbar tank, og ikke brukbar healer (og at man derfor "fortjener" gratis mount). Selv skjønner jeg ikke vitsen med at paladins og warlocks får gratis mount engang, var vel en fiks idè blizzard kom med en gang i tida. Kjekt å ha, men kunne fint klart meg uten.

Og er warlock en class uten instance invites? Imo er warlocks noe av det feteste man kan ha med seg i en endgame instance. Blood pact (41 stamina), soulstone, og god damage.

Anyways. Jeg skal ikke skaffe meg paladin epic mount engang. Ser ikke helt det positive i å måtte bruke 5-600 mana får å mounte. Synes lvl 40 mounten er kjip nok. Blir å kjøpe geit, 800g. kanskje 200g dyrere, men det at den koster mana å summone er utrolig upraktisk i pvp situasjoner..

Skrevet

Jeg bare nevner det jeg har hørt fra andre paladin players jeg. Har ingen erfaring selv.

Men en ting, som tank, har paladin noen syke aggro generatorer da? med lav DPS vil det vel være veldig vanskelig å holde aggro når prester healer og rogues/mages nuker? (sånn i forhold til en warrior)?

Skrevet (endret)
Jeg bare nevner det jeg har hørt fra andre paladin players jeg. Har ingen erfaring selv.

Men en ting, som tank, har paladin noen syke aggro generatorer da? med lav DPS vil det vel være veldig vanskelig å holde aggro når prester healer og rogues/mages nuker? (sånn i forhold til en warrior)?

Paladins har "Seal of Fury" en buff som gjør at angrepene dems lager mer agro. Ved å bruke judgement med Seal of Fury, og deretter bytte til SoR kan en paladin holde bra agro mot en (1) mob.

Kast inn Holy shield og consecration og du kan holde en (1) mob bedre enn en warrior.

Likevel vil jeg heller foretrukket å hatt en druid til å tanke, hei tilogmed en hunter pet har "Taunt"

Endret av Zlash
Skrevet

Foretrukket druid? jaja.....

har selv tanket mer enn "(1)" mob mange ganger.. bare å caste seal of fury, som i seg selv genererer en smule threat, og concecration funker fett. Så har man selvsagt andre taktikker som hjelper på. Og med en priest / mage eller whatever som har en smule peiling på hva de driver med, er det ikke noe stort problem å tanke mange mobs uansett.

Men skal sies at når jeg er i gruppe med en warrior (som får 1k ekstra armor fra auraen) lar jeg heller de tanke enn meg. Er secondary tank, og healer iblant. Men så er det ikke alltid at det er en warrior i gruppa, og har aldri ever hatt noe problem med det å tanke mer enn "(1)" mob..

Er ganske lett å se folk som ikke har spilt noe særlig med paladin i grupper, eller iallefall en som har peiling på hva de driver med..

Kommer med mange kommentarer om ditt og datt der halvparten er feilaktig informasjon. Dere skjønner rett og slett ikke potensialet til en paladin, men greit nok det,

er nok av folk som er smarte nok til å skjønne det på lvl 60 på min server iallefall.

Mange sier at det er så mange paladins osv. Ser nå flere mager / rogues / warriors jeg da. Selvfølgelig er det en del, men det er nå mange andre classer det er flere av.

Og selv synes jeg heller ikke at det er en kjedelig class. Morsomt, utfordrende, og fett å spille.

Skrevet
også må de jo få en liten bonus for å ikke være særlig velkomne i endgame instances og slikt...

Uten tvil det minst gjennomtenkte argumentet jeg har sett på LENGE. En paladin kan heale, ressurecte, sette andre ut av combat, gjøre gode bodypulls, you name it. Å si at paladins ikke er wanted endgame er som å si at mages ikke gjør damage.

Hva mener du er endgame instance? Stratholme, scholomance, UBRS? De instancene går uten paladins, men ser ingen grunn til å ikke ha med noen.

Uansett, instancer som Molten Core går ikke uten paladins om man er alliance. 4 paladins eller mer er et must, helst 8, en til hvert 5-mannsteam.

Rundt 400g må du ut med for å få det du trenger til questen på Ravencrest atm. Prisene har tapt seg litt, fikk 1g for 1 Arthas Tear for 4-5 dager siden.

Man er gjerne mindre velkommen siden man ikke har noen fast funksjon. Alt en paladin kan gjøre kan en annen class gjøre bedre.

Men paladiner er nyttige uansett, de kan overleve en god stund takket være div shields og healing og dermed fine for å gi litt avlastning på tanken.

Sette fiender ut av spill kan de og for en meget begrenset tid i forhold til en mage eller en rouge.

Mens paladiner må bruke lang tid på questen og allikevel betale en god del allikevel, så ser det ut som det ikke er så urettferdig med tanke på at man fort tjener endel gull når man grinder med en lvl 60.

Skrevet
Hehe, det jeg mener er klasser som ikke har en "fast plass" i gruppen/raidet. Var kansje litt feil å skrive svakere.. Paladin er verken tank eller healer, og shaman er ikke healer, ikke nuker, og hvertfall ikke tank. Selvfølgelig kan de til en viss grad gjøre alle de tingene, men Blizzard har nok gitt hybridklassene de gruppebuffene og andre kjekke ting (reincarnation og in-combat ressurection f.eks) for ikke å utelukke de endgame..

Håper jeg gjorde meg forstått nå ;)

Edit: Og ja, jeg mente at både paladin og shaman er likestilte hybrider. Litt vanskelig å vite hvem som er mest ønsket i instancer dog..

tror nok shaman er mest ønsket hos horde og paladin hos allied :p

:!:

Skrevet
Man er gjerne mindre velkommen siden man ikke har noen fast funksjon. Alt en paladin kan gjøre kan en annen class gjøre bedre.

Takk, Jeg lider av foot-in-mouth syndromet, så jeg får ikke sagt slike ting sånn selv :)

Skrevet

Dette er of-topic, men det er vel alle andre innleggene også?

Trådstarter spurte etter bilder ikke argumentasjon om Paladins får "gratis mount eller ikke og om de er velkommne i Endgame :roll:

Skrevet (endret)
Dæven så urettferdig at paladins og warlocks kan kose seg med gratisdyr!

Jaja-- lol :thumbup:

Og det var ment som?

Jeg tolker det i min favør, og svarer der til; Svinurettferdig! :hrm:

Ehm, ffs, paladin epic mount er IKKE IKKE IKKE gratis!

Man trenger:

6x Arcanite Bar =150g

350g=350g

10x Arthas Tears=12g

40x Runecloth=?

20x Manna biscuit=5g

Azerothian Diamond=25g

Pristine Black diamond=200-400g

Edit: Fler som har skrevet det samme, er alltid noen folk som alltid vil whine over oss som spiller paladin...

Prisene her er det disse tingene går for på Silvermoon atm.

Mao, ikke gratis og siste del av questen er shitvanskelig, tro meg..

Andre er at hesten koster 580 mana å summone som gjør den dårlig i PvP.

Så stopp og whine og si at vi får det gratis.. :hrm:

Endret av Kasp
Skrevet
Ehm, ffs, paladin epic mount er IKKE IKKE IKKE gratis!

Man trenger:

*masse dyre greier*

Men, min godeste forumbruker, det jeg en gang skrev var myntet på den warhorsen som pally's får i level 40. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...