Goliath Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Er det noe forskjell på overføringshastigheten på forskjellige FTP programmer? Hvilken er raskest?
El Matador Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Tror ikke det er noen særlig forskjell. Test SmartFTP eller Fillezilla.
Dahl Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Det er minimale forskjeller, den viktigste forskjellen mellom ulike FTP-programmer er brukervennligheten.
B4stian Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Smart FTP fordi: - Det bruker hele linja - Enkelt å bruke - Kan være kopla opp mot flere ftp'er samtidig
Goliath Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Skrevet 1. mai 2005 - Det bruker hele linja det gjør ikke de andre? ..bruker CuteFTP for tia men den overfører sånn ca. 6 MB i sekundet over nettverkskabel..syntes det var litt lite..
B4stian Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 - Det bruker hele linja det gjør ikke de andre? ..bruker CuteFTP for tia men den overfører sånn ca. 6 MB i sekundet over nettverkskabel..syntes det var litt lite.. Har ikke sakt at de andre ikke gjør det, men et program jeg brukte før gjorde det ikke...
_Adler_ Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 SmartFTP funker veldig bra, det er det jeg bruker Enkelt og raskt å bruke.
zjulik Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Husk at disse 6mb/s skal skrives av disken på mottager-maskinen - sannsynligvis også virusscannes før det...
m`K Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Så er det viktig at du spessifiserer hastighet "Ned/opp" Når det gjelder å laste ned fra andre ftp'er er det som regel server software det går på som bestemmer hastigheten, noen er bedre en andre, kommer an på om de bruker speedboost eller ei. Når det gjelder å laste opp vet jeg av erfaring at FlashFXP er elendig, selv om det er det beste programmet til filoverføring FXP, ned osv.
Goliath Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Skrevet 1. mai 2005 bruker FTP for å overfør filer til xboxen (XBMC) ...noen anbefalinger?
wil Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 selv bruker jeg FlashFXP til FTP servere. kjempe program. har brukt det nokså lenge og er kjempe fornøyd. hender at jeg foretrekker å laste ned progs via FTP fremfor å laste dem ned med nettleser (Opera eller Firefox).
Admin'c Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 bruker flashfxp og filezilla, filezilla kan være kjekt siden det kan sende og motta flere filer samtidig
Marvil Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 (endret) Har det noe å si hvilken versjon man bruker av et program..? Jeg bruker WS_FTP, en gammel utgave fordi jeg aldri har giddet å laste ned noe nyere, og der står det noe at om man har Pro-utgaven, så skal det gå fortere.. Endret 1. mai 2005 av Marvil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå