Gå til innhold

Når bli man CS-nerd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote fra en ekte cs-frelst person.. Kan vi kalle ham CS Nerd eller hva??

 

[22:45:16] [@SHOW|AaLsTaDlIn]: æ va jo lys på skoln før æ starta med cs

[22:45:29] [@SHOW|AaLsTaDlIn]: aka 4.5 i snitt i 9'enede klassn

[22:45:41] [@SHOW|AaLsTaDlIn]: så kom cs etter jul i 9'ende

[22:45:44] [@SHOW|AaLsTaDlIn]: så ble d 4

[22:46:01] [@SHOW|AaLsTaDlIn]: å så ble det 2,1 som vidre gående så ./quit

Skulle tro deg var meg det dreier seg om! :(:cry::dribble:

Lenke til kommentar
For min del har snittet mitt kanskje steget bittelitt, men det er kanskje fordi VGS er lettere enn ungdomsskolen. :]

:omg::ohmy:

Haha! Lærerne mine babler om at det blir dobbelt så ille på VGS når vi klager

vgs er ikke synonymt med allmennfag. men står for videregående skole, som er bl.a. byggfag, elektro, idrettslinja, allmennfag, helse og sosial....

 

det er stor forskjell på allmennfag og byggfag bare så du vet det ;)

 

allmennfag= lekser og mye mer skolearbeid

byggfag= nesten 0 lekser og mye praktisk arbeid på skolen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg fatter ikke hvordan folk kan bli så sugd inn av et spill, jeg skal indrømme at jeg har brukt en god del tid på World of Warcraft i det siste, men det blir jo nedprioritert i forhold til andre eventer av den sosiale sorten.

Lenke til kommentar
Spesielt CS :roll: det er vel det mest ensformige spillet jeg har spilt. WoW derimot finner man noe nytt hele tiden, heller ikke noe særlig med gjentagelser.

Det blir hva du selv gjør det til.

 

WoW for min del var møkk kjedelig. Hvorfor? Fordi det ble for mye av det samme (ja, jeg spiller andre MMORPG-spill). CS derimot har jeg spilt aktivt i 4 år nå, og det er fortsatt like morsomt som da jeg begynte. Om ikke mer festlig nå, ettersom man gjerne blir bedre etter en stund.

Lenke til kommentar
Haha! Lærerne mine babler om at det blir dobbelt så ille på VGS når vi klager

Det vil si, min linje på VGS-en der _jeg_ går er diggere enn ungdomsskolen. Lissom, tror kjæresten min som går allmenn på en annen skole har litt mer pez enn meg. IKT på Steinern er en sikker vinner.

 

Skal forøvrig sykt mye gaming til at man ikke får tid til å pracce til prøver. Står fint med å skumme over stoffet før du legger deg, og på vei til skolen dagen etter. Tentamen går mer på hva du har fra før, og er sjelden ting å lese til, så skjønner ikke helt greia. Det er jo akkurat det samme å bare henge med venner hele tida. Blir ikke mye pugging av det heller. Vedder på at tufsen i #1 hadde snille lærere (mtp karakterer) på ungdomsskolen, og fikk kjenne real life på VGS. Jeg har det forøvrig omvendt. :]

Lenke til kommentar
For min del har snittet mitt kanskje steget bittelitt, men det er kanskje fordi VGS er lettere enn ungdomsskolen. :]

:omg::ohmy:

Haha! Lærerne mine babler om at det blir dobbelt så ille på VGS når vi klager

vgs er ikke synonymt med allmennfag. men står for videregående skole, som er bl.a. byggfag, elektro, idrettslinja, allmennfag, helse og sosial....

 

det er stor forskjell på allmennfag og byggfag bare så du vet det ;)

 

allmennfag= lekser og mye mer skolearbeid

byggfag= nesten 0 lekser og mye praktisk arbeid på skolen

*kremt*Yrkesfag*host*

 

INGEN av yrkesfagene, unntatt Kjemi og prosess(om det er et yrkesfag), har mye lekser.. :p

 

 

Om han var CS-nerd? Nei, vil nok heller kalle han tragisk.

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hvordan folk kan bli så sugd inn av et spill,

Spesielt CS :roll: det er vel det mest ensformige spillet jeg har spilt. WoW derimot finner man noe nytt hele tiden, heller ikke noe særlig med gjentagelser.

Å herregud! Vær så snill og ikke gjør denne tråden til en "cs er no dritt, jeg hater cs"-tråd da... Kan ikke skjønne hva dere fæle cs hatere gjør her på cs forumet uansett, kom dere vekk! :wallbash::realmad:

Lenke til kommentar

50 000 mennesker i dette landet har bevist at det er mulig å lide av spillgalskap. Disse menneskene har mistet familie og alle pengene sine. Jeg vil påstå at det er mulig å bli oppslukt av et spill. Det er ikke alltid like lett å forstå hvordan folk kan så oppslukt, men det er mulig

Lenke til kommentar

Vil påstå at 90% av spillere spiller eller har spilt CS en eller annen gang. Jeg har spilt det siden beta 1 som sikkert blir 5 eller 6 år snart nå. Men jeg er ikke hekta akkurat, spiller maximalt 30 minutt om dagen.

 

De jeg ikke skjønner meg på er unger som legger igjen 6 timer av dagen sin på å få en karriere innen CS. Det er for det første veldig vanskelig og random og for det andre så vil du tjene mye mindre enn enn fullt betalt jobb men i en jobb har du GARANTI og fortsatt ett sosialt liv.

 

Er vel kanskje 3 eller 4 blant millioner som tjener godt nok i dette spillet sånn at de kan leve av det.

Lenke til kommentar

Om folk velger CS og spill fremfor utdannelse så er det deres egen feil. De velger en vei som for 99% av oss ikke er lønsom i lengden.

 

Men det jeg finner feil er all fokuseringen som blir lagt på CS og de som har kommet seg frem ved å sitte å spille CS hele dagen. Jeg synes det er alt for mye fokus på de som er i eliten av spillet, og det er nesten som de blir fremheved, som om det er enkelt og bli så god. Den fokusen på CS er det som jeg mener ødelegger karakterene for mange. En drøm som ikke kan oppnås men som likevel er der.

 

Jeg tror nok at hadde det blitt litt mindre fokus på CS som et kariere spill så hadde det blitt litt bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...