Gå til innhold

Black&White vil ikke starte


Anbefalte innlegg

Har litt problemer med å starte opp gode gamle black&white her... Får opp feilmelding om at jeg må ha DirectX 7 eller høyere... og her har da enten 9 eller 10 liggende... Noen gode forslag?

 

Ja, det er cracka, men jeg har originalspillet, men det ligger hjemme. Hjemme er fire timer unna med buss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lagde en backup av spillet før jeg installerte cracken, prøvde nettopp den ucracka fila, fikk samme resultat der og. det kommer ikke opp noe som helst annet enn en feilmelding. ingen "insert cd" sak heller...

 

Nei har ikke prøvd å patche det... skal prøve.

 

edit: argh... idiotpatchen prøvde å påstå at spillet ikke var på maskina... selv om patchfila lå inni mappa til b&w.... dritt. Jeg gir opp.

 

Hvis ingen har noen bedre ideer?

Endret av Tonberry
Lenke til kommentar

doh... det er jo det jeg prøver å si... Jeg tok en kopi av spillmappa før jeg cracka det. Jeg cracka kopien, og den funka ikke, som sagt. Når jeg prøvde å starte opp den ucracka originalmappa viste det seg at den ikke fant DirectX 7 eller høyere. Hvilket jeg som sagt har.

Endret av Tonberry
Lenke til kommentar

jaja, driter i det spillet inntil videre jeg da.

 

[oppgitt mode]

Jeg har ikke cden her

derfor skulle jeg bruke crack,

og DERMED får jeg ikke installert spillet på nytt.

Det går så vanvittig dårlig uten cden...

[/oppgitt mode]

Endret av Tonberry
Lenke til kommentar
Har litt problemer med å starte opp gode gamle black&white her... Får opp feilmelding om at jeg må ha DirectX 7 eller høyere... og her har da enten 9 eller 10 liggende... Noen gode forslag?

 

Ja, det er cracka, men jeg har originalspillet, men det ligger hjemme. Hjemme er fire timer unna med buss.

Prøvd å oppdatere skjermkort driverene??

 

Jer har også ett problem med B&W, jeg får ikke instalert det, det kommer en melding om at det allerede er instalert eller noe sånt. Kan se det der du går i windows for å avinstalere, men det er sletta for lengst. :nei:

Har vært i registeret (eller hva de nå heter)

å set at det ligger retester igjen men det hjelper ikke å slette, de kommer bare tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...