GRendal Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 hva er de beste secondary skills for en rogue? Skinning og leatherworking? takk.
chokke Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 du mener proffesions. MIning/engi er smart, men du tjener ikke så mye da. Selv har jeg herb/alch. MAnge har skinning leatherworking så du må selge billig.
Høyland Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Har selv Herb/alch for da kan jeg lage buffs/potions, noe som Rogues ikkem har fra før.. Ikke særlig med penger i det da.
DeeTee Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Lite penger i det, men herb/alch for rogues er ganske nice. Kan plukke deg swiftthistle til thistletea oxo - kommer alltid godt med. Men nå er jo Arthas tears og Arcanite bars verdt masse penger, så endgame vil man tjene masse på dette.
likferd Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 For ikke snakke om du greier å skaffed deg "flask" recipe'ene. F.eks den som gir 1200HP, og den som gir 2000 mana for 2 timer. Kjekke greier i endgame instancer. "Greater Fire Protection Potion" er også et must når man skal til molten core
likferd Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 men ingrediensene er SYKE! så er ikke bare bare Sykt er rette ordet, hvertfall når det er snakk om "bruk og kast" ting..
Sheel Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Engineering og Mining, Net-o-Matic og Shrink-Ray > *
Acurus Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Er skinner leatherworker, ikkje mykje penger i det nei, men storkoser meg med questa. ikkje så mange men morro fordet. har akrobat blitt dragonscale leatherworker nå. så det blir kult og få sydd sammen litt drage armor.. synd at eg ikkje kan bruke den sjølv da. Men poenget mitt er vel, at det kan jo bli litt kjedlig og velge mining skinning bare for og tjene penger. Morro og lage nye kule ting.
|SeVen| Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 du mener proffesions.MIning/engi er smart, men du tjener ikke så mye da. Selv har jeg herb/alch. MAnge har skinning leatherworking så du må selge billig. Det du tjener mest på i hele spillet er Mining tør jeg å påstå. Alle mehlee classer trenger Arcane Crystals og gems.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå