Zeorsd Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg har nylig begynt med WOW ( lvl 17 Tauren Shaman) og lurer på om det er trygt å bruke Cosmos? Er det noen risiko for å bli banna?
Fury Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 (endret) Nei Edit: Alt som bygger på Blizzards eget interne UI(Brukergrensesntt) system (Lua og XML) er fult lovlig. Men det kan hende en gang i fremtiden, at noen klarer å finne "hull" i dette systemt som ikke Blizzard vil akseptere. Da vil de sikkert informere om det, og neste patch ha klart å fjernet muligheten å utnytte det. Foreløbig har det ikke skjedd alvorlig grad. Edit2: doh, UI Endret 29. april 2005 av Fury
Zeorsd Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Det du kort sagt sier er alstå at: Cosmos kan ha muligheter for å hacke seg inn på systemet? Synes uansett det er sinnsykt irriterende når du ikke har mange nok hurtigtaster til å bruke alle evnene dine Finnes det noen interfaceprogrammer som ER lovlige/trygge?
Testo Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 cmos er helt lovelig, de jobber tett med blizz. men finnes mange andre. bruker GTmod selv
Fury Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 (endret) Det du kort sagt sier er alstå at: Cosmos kan ha muligheter for å hacke seg inn på systemet? Teoretisk ja. Men Cosmos er lovlig, samme med alle andre UI mods some finnest der ute for øyeblikkett. Endret 29. april 2005 av Fury
Zeorsd Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Da tror jeg nok at jeg tar sjangsen på å bruke det, i alle fall hvis det som testo er riktig. Dessuten er det vel MANGE som bruker kosmos, og Blizzard kan jo ikke banne sin eneste inntekt: spillerne....
Knast Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 gjentar det som bare skulle være nødvendig å si gang. "cosmos er et godkjent tileggsprogram av blizzard".. de vil aldri offentlig gjøre en mod som gir deg cheats... bare bruk det.. helt trygt..
nåvi Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Det du kort sagt sier er alstå at: Cosmos kan ha muligheter for å hacke seg inn på systemet? Cosmos er en serriøs UI addon, de ville aldri lagt til noe som går imot Blizzard sine regler. Men det vil alltids finnes folk der ute som lager ulovlige ting til WoW som utnytter hull i systemet osv.. Synes uansett det er sinnsykt irriterende når du ikke har mange nok hurtigtaster til å bruke alle evnene dine Hvis du går inn på interface options har Blizzard lagt til mulighet for opptil 48 ekstra knapper, da i form av 4 forskjellige ActionBars man kan aktivere.
Sponis Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Trenger jo ikkje innstalere noke ekstra for å få fleire knapper, er med i spillet det.
likferd Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Riktig det at blizzard sine egne ekstrabarer er helt ok, men cosmos er jo ikke bare ekstra actionbarer.. De har faktisk fjernet sidebar og extra baren i nyeste cosmos, for de ikke er nødvendig og klusser med blizzard sine. PopBar derimot er helt genialt, og er et nødvendig tillegg til blizzard sine. Hvertfall for vi med et par dusin totemer vi gjerne vil ha på linjene Er også med drøssevis kjekke modder med i cosmos, som jeg ikke klarer meg uten. Alternative self cast f.eks.
Zeorsd Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Trenger jo ikkje innstalere noke ekstra for å få fleire knapper, er med i spillet det. Tenkte at de skal ligge over hverandre slik at man ikke må rulle ved hjelp av pilene, hvis du skjønner hva jeg mener
ukjentbruker Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Trenger jo ikkje innstalere noke ekstra for å få fleire knapper, er med i spillet det. Tenkte at de skal ligge over hverandre slik at man ikke må rulle ved hjelp av pilene, hvis du skjønner hva jeg mener ja, det er jo med det gå på "Interface options" menyen, så tenker jeg du vil finne det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå