Minigud Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 lurer på hvordan det går med andre som har startet på ny server. selv har jeg klart å komme til lvl 44 nå ( tauren shaman ), har mount og 51 gold tror jeg ligger på 4-5 plass i level på horde siden. spiller på the maelstrom
geiran Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 lurer på hvordan det går med andre som har startet på ny server.selv har jeg klart å komme til lvl 44 nå ( tauren shaman ), har mount og 51 gold tror jeg ligger på 4-5 plass i level på horde siden. spiller på the maelstrom FOlk er kommet på level 60, så du kan anse deg som slått. (Sylvanas) -G
Minigud Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 lurer på hvordan det går med andre som har startet på ny server.selv har jeg klart å komme til lvl 44 nå ( tauren shaman ), har mount og 51 gold tror jeg ligger på 4-5 plass i level på horde siden. spiller på the maelstrom FOlk er kommet på level 60, så du kan anse deg som slått. (Sylvanas) -G synes jeg spiller helt kurrant, er jo min første char. vi har en lvl 54-55 på the maelstrom også, helt sykt
Bautastein Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) lurer på hvordan det går med andre som har startet på ny server.selv har jeg klart å komme til lvl 44 nå ( tauren shaman ), har mount og 51 gold tror jeg ligger på 4-5 plass i level på horde siden. spiller på the maelstrom FOlk er kommet på level 60, så du kan anse deg som slått. (Sylvanas) -G Ganske ekstremt! Jeg har spilt siden det kom ut i februar, og jeg er bare lvl 49. Edit: Også imponerende av trådstarter å være lvl 44 allerede. Endret 30. april 2005 av Pinglebolle
NightKeeper Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Har en lvl 31 UD Priest på Sylvanas (PvP), liker det mye bedre enn de gamle serverne, selv om jeg hater lvlpresset, men til uka skal jeg stå opp tidlig og grinde 3-4 lvl i løpet av en dag...
tigergutten Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Folkens: nyt spillet, er det samme som om folk skulle krangle seg gjennom doom kjappest mulig... nyt det istedenfor
geiran Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Har en lvl 31 UD Priest på Sylvanas (PvP), liker det mye bedre enn de gamle serverne, selv om jeg hater lvlpresset, men til uka skal jeg stå opp tidlig og grinde 3-4 lvl i løpet av en dag... Hvorfor level press?? Er d press i guilden din? -G, fornøyd med level 27 etter 14 dager uten å ha spillt før.
Canute Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 For meg har det er bare blitt et level press. Vet egentlig ikke hvorfor. Kanskje på grunn av jeg har sett det meste i Azeroth allerede. Det eneste som egentlig er veldig morsomt for meg, er å ta den siste moben slik at jeg blir level up.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå