Gå til innhold

Finner ikke ut hva jeg skal være!

Anbefalte innlegg

Skrevet

TOPIC sier vel det meste.

Har en Hunter og en rouge på Burning Blade

Hunter : lvl 42 nick: xeotic

Rouge : lvl 48 nick : xelent

Fikk prøve en kamerat sin paladin og vil si at det eier...er paladin noe og satse på. jeg syntes det var morsomt og underholdene, men er redd for at det skal bli kjedelig i lengden som de to andre charsa jeg har

BTW: Nick:Poddi lvl: 8 paladin Burning Blade... syntes dere paladin folk at paladin er bra og underholdeen til lvl 50 ++?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv en level 45 paladin jeg ikke har spilt med på rundt en mnd nå. Det er bare dødelig kjedelig synes jeg, og det er mange som mener det samme.

Selv storkoser jeg meg med en UD Priest (level 20) nå, men jeg kan også trygt anbefale blant annet Mage.

Skrevet
Har selv en level 45 paladin jeg ikke har spilt med på rundt en mnd nå. Det er bare dødelig kjedelig synes jeg, og det er mange som mener det samme.

Selv storkoser jeg meg med en UD Priest (level 20) nå, men jeg kan også trygt anbefale blant annet Mage.

Priest, ja!

Kjempekjekk class!

Hvilken server spiller du på?

Skrevet

BB er vel en pvp server, så pala og mage vil jeg si er rimelig eid uansett der.. (palas har alltid vært eid, og mages ble jo ødelagt med patchen)

Ville kjørt rogue og critbamdead`a alle clothbrukerene..

Skrevet (endret)

warrior er digg. får parties med en gang. du blir godt likt, fordi du tar aggro så folk slipperå bekymre seg for aggro....... massivt utstyr. helt sinnsyke crits....... har hørt rykter om et 3600dmg crit...... eier rogues :p. osv...... har en lvl 52 warrior. kjeder meg aldri. går aldri lei

Endret av Henrik2k
Skrevet
BB er vel en pvp server, så pala og mage vil jeg si er rimelig eid uansett der.. (palas har alltid vært eid, og mages ble jo ødelagt med patchen)

det du sier med at de classene blir eid er BS!! det er omvendt de eier alle... men satts heller på warlock alltid noe og glede seg til underholdene og spile... og viss du spiller den riktig eier den noe inni #¤&%/&%

Skrevet

Priest, ja!

Kjempekjekk class!

Hvilken server spiller du på?

Spiller på The Maelstrom gitt :)

Skrevet (endret)

det du sier med at de classene blir eid er BS!! det er omvendt de eier alle... men satts heller på warlock alltid noe og glede seg til underholdene og spile... og viss du spiller den riktig eier den noe inni #¤&%/&%

Sånn er det med alle klasser. Og hvis alle spiller de sånn at de "eier" er det Paladins som sitter med svarteper. (Sies det)

Endret av Dandar
Skrevet

Ikke sats på Paladin, har en lvl.50 Pala på Deathwing, og jeg var så glad da de nye serverene kom! Drepende kjedelig....

Du burde spiller horde, der kan du ha Shaman...+ at det er bedre å være Warrior på horde, utrolig nyttige...og blir hele tiden spurt etter i instances.

Skrevet (endret)

Pallas og mage syns jeg er en av dem beste i pvp.. er skjeldent jeg taper i pvp mot ca lik lvl.

er palla selv, og stor trives med det :D

Endret av Nvrmind
Skrevet

Sånn er det med alle klasser. Og hvis alle spiller de sånn at de "eier" er det Paladins som sitter med svarteper. (Sies det)

Liker huntern min enda jeg og jeg er 56 atm.

Skrevet

Klart det. Mente at alle kan / vil bli lei etterhvert.

Jeg har mer eller mindre dumpet Hunteren min (46), og har nå Warrior lvl 32...

Skrevet

Har en paladin som main char, og ja, det kan være litt kjipt å spille i lengden, det kan jeg være enig i.

Angående pvp så er det litt random hvordan det går, men syns det funker alright.

Hvis du finner en eller flere personer som du kan groupe med så er paladin et godt valg.

Tåler mye og kan heale.

Som alt annet så kommer dette ann på hva du liker. Hvis du liker å spille pala, så for all del, lag deg en. Hvis det blir kjedelig, så prøv noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...