Gå til innhold

Vil foreslå egen seksjon for quiz og tester!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ærlig så mener jeg at det ikke er noe problem å ha en quiz i underforumet der den faktisk har relevanse - slik at folk som har interesse av den finner den. Det er ikke så mange slike tråder at de på noen måte oversvømmer forumet, så jeg ser ikke noe poeng i å stue de bort.

Lenke til kommentar

Enden har et poeng der.

Det er en god ide, det syns jeg, men hvis disse quizene og testene bare er relevante for kategorien de er postet i

(altså bare interessante for de som holder seg hovedsakelig i den kategorien),

er det kanskje ikke en positiv ting å opprette en ny kategori for quizer/tester.

Da quizene blir flyttet, og de som holder seg i den kategorien quizen var relevant for, vil kanskje aldri besøke den kategorien, eller vil ikke se nøye nok etter.

Har nemlig en føelse av at bare folket fra OT-baren og Annet vil holde seg der evt. :hmm:

 

Men diverse "OT-baren quizer" kunne det jo kanskje være passende å lage en egen kategori for (kanskje som en underkategori i OT-baren) , men det spørs nå litt på om det er mange quiztråder ute og går også.

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

QUOTE (The Strategy-player @ 29/04/2005 : 06:52)
Men diverse "OT-baren quizer" kunne det jo kanskje være passende å lage en egen kategori for (kanskje som en underkategori i OT-baren) , men det spørs nå litt på om det er mange quiztråder ute og går også.

TSP :)

Er det så mange av de at de trenger en egen underkategori? Jeg har ikke lagt merke til at OT-baren floodes av slikt, selv om linken til OT-baren er den mest brukte fra forum.hardware.no her i gården :ermm:

 

edit til innlegget under: :whistle:

Lenke til kommentar

Les min siste linje du enden ;)

Hvis det etterhvert blir en del, ser jeg ingen grunn for at alle OT-baren-quizene,

eller diverse andre "søppel" quiz, som ikke er myntet på noen spessielle tilhørere

og er mindre seriøse, får sin egen kategori.

Men det kommer nå ann på om det blir mange nok quiz/tester også også.

 

TSP :)

Lenke til kommentar

Det vil faktisk bli enda verre...

Hvis det ikke kunne gått ann å gjøre så alle "quiz-stikies" kunne skjules,

altså at man bare trengte trykke på oversikten og alle trådene kom fram,

man trykket en gang til og trådene gikk bort. En slags "minimer"løsning.

(Man trykket der det sto (quiz)stikies)

 

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

QUOTE (@kd @ 03/05/2005 : 08:02)
Dette er det vel strengt tatt ikke behov for? Forumet overstrømmes ikke akkurat av quizer.

Det er en god del quiz'er rundt om på forumet, og godt spredd må jeg nå si....

Like greit med en egen sekjson for quiz'er eller en sticky på for eks. OT baren.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...