Gå til innhold

Guildwars, mangel på kopier

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Du ble i februar trukket ut som en av ti vinnere som skulle få en VIP-weekend i Guild Wars, samt fullversjonen av spillet når det ble sluppet i dag.

Jeg fikk nå en telefon fra distributøren Pan Vision, som fortalte at de dessverre har gått tom for Guild Wars på lageret. Hele Europa har fått alt for få spill og butikkene måtte prioriteres.

Ser ut som vi må vente litt...var en skuffende dag på msn :ohmy:

Endret av Cell_v14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva har jeg da...NFS:U2 :thumbdown: ..kan modde på far cry idag bare for å ha noe å gjøre :whistle:

Hvorfor sender de europa lite kopier?, spillet er veldig populært her

Skrevet

Jeg kjøpte og CE igår. Da var både den vanlige og CE versjoenen klar i butikkhyllen på spaceworld i bergen. Og der hadde de en del kopier av spillet, så skulle ikke være problem å få fatt i GW i bergen!

Skrevet
Får spillet i posten snart jeg :!:

Du får spillet i posten snart, men skriver allikevel i din signatur "Guild Wars er best?". Har du prøvd spillet? Siden du ikke har det mener jeg?

Skrevet
Det har jo vært åpen betatesting ganske lenge nå, så muligheten for at folk har spilt det før de får selve CD'en i posten er diger. :yes:

Det er vel forskjell på en Beta-versjon og en retail-versjon?

Skrevet
Det har jo vært åpen betatesting ganske lenge nå, så muligheten for at folk har spilt det før de får selve CD'en i posten er diger. :yes:

Det er vel forskjell på en Beta-versjon og en retail-versjon?

Forholdsvis lite som jeg har lagt merke til helt i starten av spillet..

Fra siste beta helg forrige uke til nå er det bare mindre polering som er foretatt, men med gode resultater.

Men jeg skulle gjerne fortsatt hatt /bug kommandoen lett tilgjengelig for de små tingene som er igjen....

Skrevet
Får spillet i posten snart jeg  :!:

Du får spillet i posten snart, men skriver allikevel i din signatur "Guild Wars er best?". Har du prøvd spillet? Siden du ikke har det mener jeg?

Har pre ordered spillt i 2 betaer og spillt i og retail

Skrevet

Tenk så praktisk det ville vært om man bare kunne kjøpt spillet over nett, fått koden og begynt å spille så snart man har oppdatert klienten med de nyeste filene (det tar jo litt tid før man behøver å ha tilgang til de ekstra filene på installasjons-CD'en (i forhold til betaen, mener jeg), såvidt jeg har forstått), så kunne man heller fått spillet i posten etter hvert når det bare er nok kopier - nå sitter jeg bare og irriterer meg over at jeg har over en halv gigabyte av spillet på HD'en og ikke ser annet enn innloggingssiden, mens nettbutikken sitter og knuger på spillet mitt. :mad:

Det positive er at jeg får mer tid til vårrengjøring denne helga. :thumbup:

Skrevet

Jeg har også fått denne mailen :\

Men kanskje en venn av meg skal til Bergen i helga, og da kjøper han GW til meg der (de må da ha det der) og så kjøper han det jeg får av gamer.no :)

Skrevet

Buhuu, her i Hamar er det ingen som har det. Spaceworld får det inn på onsdag.. Men i og med at skjerkortet mitt har tatt kvelden, er ikke det så farlig da..

Skrevet

Folkens - dere *trenger* ikke kjøpe en kopi i butikken. Dere kan laste ned klienten direkte fra guildwars.com, og kjøpe en serial over nettet - alt dere trenger kan fikses gjennom klienten. Hvis dere ikke *må* ha boksen, så kan dere sette i gang og spille NUH. Det tar ca 1 minutt å laste ned klienten over bredbånd, så streames resten av innholder etter hvert som dere spiller det.

Så ikke sitt og napp i laksen og grin, sett i gang. Dere kan spille det innen 10 minutter hvis dere vil.

(Og jo flere som støtter oppunder dette, desto større er vel sannsynligheten for at flere spill blir sluppet på denne måten. Og det vil vi vel?) :roll:

Skrevet (endret)
og kjøpe en serial over nettet

Link? :(

Jeg har ikke lenke direkte her - men hvis du starter klienten og lager en ny konto, får du opp muligheten for enten å registrere en serial kjøpt sammen med en boks-versjon, eller kjøpe en nøkkel online. Da åpner det seg en lenke i et nettleser-vindu, og du kan gå videre derfra.

Edit:

Her kan dere kjøpe Serial:

https://store.plaync.com/home.php

Her kan dere laste ned klienten:

http://guildwars.com/downloads/clientdownload.html

Så har dere spillet om 10 minutter. Hva pokker venter dere på? Ikke syt og klag på utsolgte produkter. Boksen har dere ikke bruk for likevel.

Endret av cetram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...