:---{D Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Går det ann å få tak i Bearshare uten spyware. Hadde det før, men måtte slette det pgs spyware. Syns det egentlig var litt leit ettersom at den var rask på filmer. Any1?
miCro Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 BearShare Lite er en mulighet. Jeg har imidlertid ikke testet programmet selv, så jeg kan iikke garantere at det er fritt for adaware og spyware.
Muffinman Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Ser ut som om Lite er fritt for spyware ut fra en kjapp googling. Lurer på om trådstarter har fått fjernet spywaren som fulgte med Bearshare i utgangspunktet? Slikt blir ofte liggende igjen og klorer seg fast selv om programmet det fulgte med avinstalleres.
:---{D Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Jeg vil anbefale www.emule-project.net. Er det kjapt? Ellers prøver jeg lite.
efikkan Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg vil anbefale www.emule-project.net. Er det kjapt? Ellers prøver jeg lite. Det spørs, om du laster ned filer med mange delere osv. Jeg har lastet ned i over 100 KBps.
Neptun_ Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Du burde nok kjøre et par antispyware-program, skal love deg at dritten blir sittendes selv om programmet avinstalleres.
:---{D Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Du burde nok kjøre et par antispyware-program, skal love deg at dritten blir sittendes selv om programmet avinstalleres. Har gjordt det. Er borte nå spyweren som følger med er bare og avinstalere Har du gjordt det? Nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå