Gå til innhold

garantisak, Hvor Lenge bør jeg vente?


Anbefalte innlegg

Leverte inn min Eksterne MAxtor 250GB disk til mamoz.no uka før påske, rundt den 21 Mars.

 

sitter fremdeles å venter på at den skal komme i retur, har purret flere ganger etter den og i forrige uke fikk jeg beskjed om at de hadde pratet med SMG (tror jeg det var) og at disken kom når som helst.. nå en uke etter har jeg fremdeles ikke hørt noe fra de..

 

hvor mye mer tålmodighet bør jeg smøre meg med før jeg krever en ny disk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg veit, har du krav på å låne erstatningsprodukt dersom butikken bruker mer enn en uke på å fikse feilen (personlig synes jeg det er litt kort tid for butikk men...). Du har ventet godt over en måned og jeg synes du kan kreve handling nå. Bare vær saklig og høflig så skal du nok se at det ordner seg. Jeg husker desverre ikke helt ordlyden rundt det med erstatningsprodukt osv men sjekk www.lovdata.no så har du også noen paragrafer å vise til. Hjelper ofte....

Lenke til kommentar
Leverte inn min Eksterne MAxtor 250GB disk til mamoz.no uka før påske, rundt den 21 Mars.

 

sitter fremdeles å venter på at den skal komme i retur, har purret flere ganger etter den og i forrige uke fikk jeg beskjed om at de hadde pratet med SMG (tror jeg det var) og at disken kom når som helst.. nå en uke etter har jeg fremdeles ikke hørt noe fra de..

 

hvor mye mer tålmodighet bør jeg smøre meg med før jeg krever en ny disk?

normalt skal service være ordnet innen rimelig tid. Rimelig tid er ofte ansett som ikke mer enn en mnd. Så i dette tilfellet så ville jeg ikke være overrasket om du hadde hevingsrett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...