Gå til innhold

Forslag til server?


Anbefalte innlegg

Vi er vel egentlig ikke så veldig lite guild i forhold til mange andre. Bikker snart 70 medlemmer og syns det er passe for da får man et mye bedre miljø innad i guildet. Alle vet hva slags professions de andre har etc.

 

Spiller du mye fra kl 07.00- 15.00 i ukedagene vil du nok få problemer med å skaffe et raid i guildet vårt, men vi har et par arbeidsledige/folk som kjører avisen på natta (Lenge leve Pyzert :p ) så det er ofte muligheten for et 5 manns team også innenfor vanlig arbeidstid. Etter kl 16.00 om dagen er det så og si aldri under 20-30 medlemmer online, hvorav minst 10 er lvl 60 og ivrige gamere så det å skaffe team er ikkeno problem i det hele tatt. Nå skal det også sies at innen den tiden du eventuelt er lvl 60 så har vi nok en 40 medlemmer på lvl 60, kanskje fler også i og med at en god del av de norske fra andre guild har kommet over til oss i det siste. Faktisk overaskende mange norske på serveren i forhold til hva jeg hadde trodd i det vi valgte å opprette guildet der.

 

Målet vårt det neste ukene nå er å skaffe Onyxia keyen til alle lvl 60, samt litt flere gode items til de som nylig har blitt lvl 60. Torsdager har vi en slags hjelp low lvls dag hvor vi hvis noen trenger hjelp setter av litt tid til dette slik at det ikke blir oss på 60 som konstant tar instances for bra loot. F.eks. 3 stk som skal ta maraudon, da er det alltid greit med en high lvl tank eller dmg dealer som hjelp. Men hvis ingen sier ifra på forumet at de vil ha hjelp noen dager i forveien blir det også planlagt UBRS/Strat etc. raids, samt forhåpentligvis snart battlegrounds.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og en takk til Arctic Vikings for mye bra fighting ved TM i de siste dagene :love:

Hehe, får takke dere for å komme på besøk også, vært mye bra action der i det siste. mangler bare litt jevnere fordeling mellom horde/alliance nå som Mortalis driver i Onyxias Lair, men vi liker en god utfordring :D

 

Kommer nok innom en tur til TM i dag også etter at vi er ferdig i UBRS, så da ses vi vel der, mulig å få et nick slik at jeg vet hvem jeg skal roote? :p

Lenke til kommentar

Zealuu, for øyeblikket er jeg medlem i et guild som har (omtrent 120?) medlemmer, og det er definitivt ikke et RP-guild (selv om det er på Argent Dawn). Det er mulig det er annerledes på de europeiske serverne, men det virker som om majoriteten av befolkningen på Argent Dawn (USA) har liten interesse for RP. Det er forøvrig et meget godt miljø der, men den er dessverre ikke i "riktig" tidssone. :hrm:

 

chokke, det er også en mulighet, men det er to grunner til at jeg ikke er veldig interessert i å begynne på en nyere server. Jeg vet ikke hvordan balansen mellom horde og alliance ender opp, og det vil ta mye lenger tid før serveren "modner" til et stadium hvor det vil være et poeng for meg i det hele tatt å forlate Argent Dawn (USA).

 

Cirox, du har nok rett i at dere er større enn de fleste andre, men det er likevel ikke et "stort" guild i den forstand. 20-30 personer er ikke dårlig i forhold til det totale antall medlemmer. Forresten, rekrutterer dere kun nordmenn?

Lenke til kommentar

Jeg spiller alliance på Argent Dawn(eu), og er meget fornøyd med det, er rp da, men er sånn jeg liker det. Er med i en rp guild på ca 30 stk.

 

På grunn av rp guilds og sånt blir det kansje mindre raids og sånt, men, jeg vet at 20 rp guilder på argent dawn har laget et guild council, for å forberede raids osv, så det kan jo blir bra selv om det er rp guilds..

Lenke til kommentar

H.kon, jeg begynte også i et slikt lite guild og syntes det var helt greit, men etter hvert var det egentlig ikke mer å gjøre utenom PvP og raids. Hvordan er det egentlig med PvP der? Dersom tallene fra Warcraft Census stemmer, er det 69% alliance. Hvis det høres riktig ut, har vel ikke horde mye å stille opp med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...