B4stian Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Noen fine her ja, men vær så snill og hold dere til teamet da! Post taktikker, ikke storm og drep...
mutamata Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 DD2 som T: stormer ned midt og opp B1 CT: stormer inn mørk fra B1 Public dette da? Ingen ved sine fulle 5 gjør sånt i en pcw. joda. det skjer det.
BlackMamba Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg er så skilla at jeg ikke har behov for taktikk =) Taktikk er for nabs PS: Valve MÅÅ sette opp aldersgrensen på cs, alt for mange fjortiser som spiller.
Ksungam Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg er så skilla at jeg ikke har behov for taktikk =) Taktikk er for nabs Ehh, da tror du det...
Plomma2 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg er så skilla at jeg ikke har behov for taktikk =) Taktikk er for nabs PS: Valve MÅÅ sette opp aldersgrensen på cs, alt for mange fjortiser som spiller. Han, som kaller seg "BlackMamba" og bruker ord som "nabs" dømmer andre? HAH!
Ksungam Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 haha, nice1 plomma! :!: Ontopic: Nuke t tacc: Alle ut, smoke main osv. Så går dere helt rundt og ned ramp, funker fett. Enda bedre om en eller to går stille inn i venterom, så stormer dere ramp fra begge kanter...
ZeZar is BACK Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Terrorist taktikk på de_dust2 Full_splitt <--- navn ... Vel, i min klan har vi en simpel tacc kalt Full Splitt... det funker ofte, men kan skjære seg om enkelte ikke følger med osv ... Det som er viktig her er at det er GOD kommunikasjon Det begynner med at 1 <-- person går rett utenfor b1. Han står der til han hører noen i mørk. 2 går mot lang, de er VIKTIGST, de mmå ta evt AWM på LANG før noen dør. De skal rykke fram. 2 skal stå på VENSTRE side av midt, gjerne boost opp på grønn kasse der. IKKE bli spotta fra midt, men se mot nedre CW / trapp. Lang holder seg i slope, men smoker rett til venstre ned mot CT spawn, og midt rykker mot CW. i 99.99 % av tilfellene kmr det en ut av mørk, som b1 man1 skyter. CW og LANG rykker ut og samme gjør b1 mannen, han går bak og igjennom CT spawn ... finn ut hvor folk og nades skal gå etterhvert ... men men .. funker som oftest om lang gjør sin jobb ... har en evig fet ekotacc og men orker ikke skrive Counter Terrorist tacc @ de_nuke 3 CW / oppe i høyden på b1 (HVORFOR ER IKKE DET b2??) og 2 inn main. Dere popper ventene med EN GANG. Kommer de inn blir de eid. Går de ned rykker 3 ned CW mot ramp, 2 ned ventene, gå inn samtidig og VINN go 4 teh win, aldri gi opp!! en ting til, klaner; Øv heller inn 2 bra taccs før hver match og bruk dem, istedet for å ha 4-5 som dere egentlig ikke kan 100% :S
Rampage Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 (endret) Klovn Zezzie, og fortsetter du er det juling. Avsløre alle de "avanserte" taccsa våre. Men, han har faktisk noen gode ideer da. Bedre å ha 2-3 SOLIDE taccs som sitter enn 15 avanserte som ingen er egentlig helt med på. Til nybyggerne, test masse basic-taccs og få de til å sitte, så jobb dere videre derfra Endret 27. april 2005 av Rampage
Overguard Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Noen som kan komme med overviews av de_d2 her!? Med navn på forsjellige plasser osv!?
B4stian Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Noen som kan komme med overviews av de_d2 her!? Med navn på forsjellige plasser osv!? Fant et på nettet, ser ut som alt er rett der ja, men sjelden man bruker 2 betegnelser på spawn og sånn da...
Overguard Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Noen som kan komme med overviews av de_d2 her!? Med navn på forsjellige plasser osv!? Fant et på nettet, ser ut som alt er rett der ja, men sjelden man bruker 2 betegnelser på spawn og sånn da... spawn blir vel T-spawn og CT-spawn!? link!?
B4stian Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Noen som kan komme med overviews av de_d2 her!? Med navn på forsjellige plasser osv!? Fant et på nettet, ser ut som alt er rett der ja, men sjelden man bruker 2 betegnelser på spawn og sånn da... spawn blir vel T-spawn og CT-spawn!? link!? Beklager, glemte det
ZeZar is BACK Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Gidd de tegningene da ... www.csnation.com <--- der er dem alle sammen =(
Ksungam Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Syns godt at datating kan gjøre om tråden til et sted man kan poste taccs til alle "turnering maps" (dvs maps som brukes i compoer, cs ligaer osv), og ikke bare til disse tre...
B4stian Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Syns godt at datating kan gjøre om tråden til et sted man kan poste taccs til alle "turnering maps" (dvs maps som brukes i compoer, cs ligaer osv), og ikke bare til disse tre... Done! Men holdt meg til de baner siden cs blir vel aldri brukt i pcw'er og sånt?
Ksungam Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Syns godt at datating kan gjøre om tråden til et sted man kan poste taccs til alle "turnering maps" (dvs maps som brukes i compoer, cs ligaer osv), og ikke bare til disse tre... Done! Men holdt meg til de baner siden cs blir vel aldri brukt i pcw'er og sånt? Glimrende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå