Gå til innhold

Hvor mye strøm tar en katode?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor jeg sa 600V før inverteren! Molexen er vel etter inverteren? :roll:

Naturligvis ville det gått skeis med 600V igjennom molexene (uff, huska ikke navnet på dem istad engang!)

Skrevet

Naturligvis ville det gått skeis med 600V igjennom molexene (uff, huska ikke navnet på dem istad engang!)

Du mener vel omvendt ?

600V etter inverter (inverter - katoder)

og 5 eller 12V før (PSU - inverter) ?

Skrevet

Du mener vel omvendt ?

600V etter inverter (inverter - katoder)

og 5 eller 12V før (PSU - inverter) ?

Slik som min Fine tegning viser? :love:

Skrevet
Ta og glem den 600 volten deres!

Er ikke noe 600v i en pc.

Hus har 230v dvs psu 230v 4 pin molex dvs 12v inn til konverter mer vet jeg ikke

ETTER inverteren er det 600v jo. ;)

Skrevet

Ser egentlig ingen grunn til at det ikke kan være 600V i en katode! Er du helt sikker på dette?

Ble litt misforståelser når det gjaldt før/etter.. Når jeg sa før så mente jeg fra katoden til inverteren osv.!

Skrevet

Nå må du ikke undervurdere små ting her da.. :p Jeg er liten, men kan smise minst like mye som en som er myyye større enn meg! Vel, dårlig eksempel men var en morsom sammenligning.. :) And i'll chill, as always! ;)

Skrevet
Ser egentlig ingen grunn til at det ikke kan være 600V i en katode! Er du helt sikker på dette?

Ble litt misforståelser når det gjaldt før/etter.. Når jeg sa før så mente jeg fra katoden til inverteren osv.!

Ikke jeg heller, bare noe jeg vet/hørt. :p

Har sikkert noe med lyset og gjør.

Skrevet (endret)

Viss det er noen som er villige til å kanskje måle speningen hadde vi jo fått svar, hva er det værste som kan skje. Inverteren blir ødelagt > påvirker PSU sånn at den "sprenger" > tar med seg all HW. Lite sannsynlig... :ermm:

Endret av X-tremeOverclocker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...